/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min HDD skaber sig??
Fra : JeffO
Vist : 469 gange
60 point
Dato : 12-08-08 12:17

halløj derude.

Jeg har lige bygget mig en ny pc, og har samtidlig os brugt min gammel HDD Maxtor 200gb.
Nu sker det bare at HDDën er blevet utolig lansom, og der ligger en mappe på som jeg ikke kender noget til.
har forsøgt at flytte hele indholdet på nær den ene mappe til mit nye drev, os så formateret drevet. men på mystik vis er den nu os på det nye drev, flytningen af 100 gb tog ca. 16 timer.
Den mystike mappe hedder "60731def6f7962235b" og indeholder endnu en mappe "Update" som intet fylder men som jeg heller ikke kan åbne eller slette.
det nye drev er sata mens det gamle køre over IDE.
har i nogen ideer???

MVH jeff b

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-08 13:21

Det lyder som backup fra opdatering, men da det er fra den gamle comp. kan du ikke bruge den til noget.

Du bør lave en helt ny installation hvor du med XP sletter harddisken og opretter en partition som du så installerer i.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-08 13:23

Start > h-klik på denne computer > vælg administrer > diskhåndtering

Hvad vises der på din harddisk ?

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 12-08-08 14:37

den viser at den er iorden og aktiv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-08 14:49

Det bedste er nok at lave en ny installation (Hvis du har driverne til dit bundkort)
Og så hente filer over fra den gamle HD som kan formateres bagefter.
Programmer kan ikke uden vider hentes fra gammel HD.

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 12-08-08 15:04

har jeg prøvet. styresystemet ligger på det nye drev, hvor jeg så har flyttet filerne fra det gamle til det nye og så formateret det gamle