/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
drivers til HP bærbar
Fra : CerwinVega
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 09-08-08 00:12

jeg sidder her med en HP dv 9510 eo bærbar og mangler drivers til win xp. Jeg har forsøgt at installere de driver som findes på HP siden. Da jeg gerne vil på nettet med den. Men jeg kan ikke få min bærbar til at vise noget netværk da min enhedsliste er fyldt med gule"?".

Det vil sige mit problem er at efter jeg har installeret diverse drivers fra Hp siden kan jeg ikke få mit netværk til at virke. Hvad skal jeg gøre her ?

Jeg har ingen andre drivers end dem fra nettet, der åbenbart ikke virker.
Er ret lost lige nu

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-08-08 01:12

Jeg har en komplet list du kan downloade fra, ved ikke om det er den samme liste du har brugt.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=3545247&lang=da

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 09-08-08 14:42

Ja jeg kan godt se, at de er disse driver pakker jeg skal bruge, men jeg har installeret win xp, så når jeg trykker på drivers for win xp så kommer der noget af en tynd liste frem med eks touchpad og hvad ved jeg. Hvorfor kan man ikke downloade de samme driver pakker til xp ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-08-08 15:37

og der er ikke nogen af de drivere der virker for dig?

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 09-08-08 17:35

driverne installeres uden problemer men den finder stadig ingen enheder ...eks netkort og lydkort og lign. Jeg har mest brug for at kunne komme på nettet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-08-08 19:36

jeg har skrevet et privat indlæg til dig

Annuller spørgsmålet
Fra : CerwinVega

Dato : 07-10-08 17:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål