/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
driver til vf0040 fra creative
Fra : steenmarkussen
Vist : 1516 gange
200 point
Dato : 25-07-08 16:44

er der nogle der ved hvor jeg downloader en driver til mit webcam vf0040 fra creative ?
det ikke hentes på creative.

Hilsen steen

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 25-07-08 16:54

Prøv at skrive på google, præcis det du vil finde / driveren...

måske det kan lykkes på den måde

bare skriv : vf0040

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 25-07-08 16:59
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-08 17:28
Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 25-07-08 22:49

hold kæft hvor er jeg dog dum !!
jeg glemte og skrive det er til en vista pc !
undskyld !!

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 25-07-08 23:09
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-08 06:55
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-08 07:08

Windows Vista™ - Creative Webcam Driver Availability Chart
Summary
Drivers for Creative Webcams
Creative Webcam products not listed here may be classified as discontinued products which will not have additional driver updates within our software development plan.

http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=39881

Det virker ikke som om der er en vista drivere,måske kan du bruge en af de andre VF drivere,måske kommer der til at mangle noget funktionnalitet.

Du kan prøve at kører en auto opdatering i bunden>

http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=218&CatName=Web+Cameras&subCatID=219&subCatName=WebCam&prodID=16680&prodName=Live!+Cam+Notebook+Pro+(VF0400)#Manualselection

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-08 07:10

Tilslut kamera>autoupdate

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 26-07-08 11:21
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-07-08 13:20
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-07-08 13:50

Jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget>

http://www.chinese-outpost.com/cgi-bin/buy/discounts.cgi?Operation=ItemLookup&myOperation=CustomerReviews&ItemId=B000N7DA7K#review_2

Rating: - Actually, it works just fine in Vista
It works just fine in Vista, contrary to what I read here and in other places on the Internet. Installing the drive under Vista wasn't as straightforward as it might have been though. Here's how I did it: plug the Creative VF-0040 Webcam Instant into your PC. Vista will ask you to search the Internet for drivers -- let it do this. It'll search for a while and finally end up asking you to put the driver CD in the drive. Do this too. After that, you should get a message saying that the driver was successfully installed.

I've tested it in the Creative WebCam Center application and in Skype -- worked fine in both places.

I can't say much else about the WebCam because I did all of this for a friend, but it hopefully clears up the misconception that it does not work under Vista.