/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook
Fra : Anne-Marie01
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 24-06-08 08:03

..har fået tildelt et nyt password af min nye arbejdsgiver og vil gerne ændre det. Jeg er ikke vant til Outlook - så hvordan kan jeg ændre mit password i Outlook?

Hej

Kommentar
Fra : achton

Dato : 24-06-08 08:18

Hvorfor ikke spørge administrator på arbejdet?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-06-08 09:39

Funktioner -> Email konti -> Rediger

Kommentar
Fra : Anne-Marie01

Dato : 24-06-08 09:48

Til achton
...fordi jeg synes det er pinligt at jeg ikke selv kan finde ud af det...Og da jeg tidligere har kunne få hjælp her, tænkte jeg, at det kunne jeg måske også denne gang

Kommentar
Fra : achton

Dato : 24-06-08 09:52

Citat
pinligt

Ta lige og bli voksen, du kan squ da ikke sidde som en grå mus
i det skjulte på arbejdet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 24-06-08 10:30

Hvilket kodeord taler du om ?

Hvis det er til din postfil

Citat
Ændre adgangskoden til din .pst-fil
Klik på Datafilstyring i menuen Filer.
Klik på den ønskede privatmappefil (.pst), og klik derefter på Indstillinger.
Klik på Skift adgangskode, og skriv derefter den tidligere og den nye adgangskode.
Bemærk!

Brug stærke adgangskoder, der består af en kombination af store og små bogstaver, tal og symboler. Svage adgangskoder består ikke af en blanding af disse elementer. Stærk adgangskode: Y6dh!et5. Svag adgangskode: House27. Brug en stærk adgangskode, som du kan huske, så det ikke er nødvendigt at skrive den ned.
Computeren husker din adgangskode, så du ikke behøver at skrive den, hver gang du åbner .pst-filen. Hvis din Microsoft Windows-brugerkonto er beskyttet med en adgangskode, og der ikke er andre brugere, der har adgang til din Windows-brugerkonto, kan du markere afkrydsningsfeltet Gem denne adgangskode på adgangskodelisten, når du har skrevet den nye adgangskode.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 24-06-08 12:56

Citat
Hvilket kodeord taler du om ?

Det ved hun nok ikke.
Og tør heller ikke spørge.

Godkendelse af svar
Fra : Anne-Marie01

Dato : 24-06-08 13:38

Tak for svaret refi.