/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
blokkeret internet
Fra : makim
Vist : 467 gange
25 point
Dato : 22-06-08 16:54

hej
nogle gange blokere min computer ganske normale sider, men det er ikke sådan at den går fast, jeg kan sagtens skrive andre sider oppe i browserne, den gider bare ikke at gå ind på nogle sider til tider. Hvad er der galt? Min msn lukker også ned tilfældigt og nægter at lade mig skrive til nogen, kan det have en forbindelse? Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 17:01

Nævn nogen af de sider du IKKE kan komme ind på......

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 12 point
Dato : 22-06-08 18:50

Prøv og ring til din ISP og hør om der er nogle driftforstyrrelser i dit område.

Kommentar
Fra : makim

Dato : 24-06-08 17:39

hvad er isp? Det er mest kommunikationsider som min hotmail og andre chatsider, som facebook, nationx og lignende..

Godkendelse af svar
Fra : makim

Dato : 05-07-08 11:07

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-07-08 14:19

hvad var så problemet?