/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Office 2000 Premium til Vista?
Fra : kommen
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 27-04-08 23:28

Hej.
Er der nogle der ved, om man kan lægge Office 2000 Premium (står er til Windows NT og 98 - altså en ældre officepakke) ind i en ny PC med Vista?? = uden problemer??

Går ud fra det er tilladt (?).
mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 23:34

Ved det ikke men er det ikke en ide´at oveveje OpenOffice gratis, moderne, på dansk og du kan åbne og redigere Windows filer og gemme i Windows format, eller direkte som PDF: http://da.openoffice.org/ dit program er efterhånden lidt bedaget, for at sige det mildt

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 27-04-08 23:49

Jeg kører office 2000 i Vista Home Premium uden problemer.

MVH Smokei

Kommentar
Fra : kommen

Dato : 27-04-08 23:51

Tak for svar. Jo, OpenOffice er OK, men det er til min datter, som SKAL bruge Word for at kunne overføre nogle filer til sin net-uddannelse.... derfor.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 23:53

Citat
som SKAL bruge Word
det er gammel overtro, OpenOffice kan håndtere og gemme i Windows formater, så dem der absolut vil bruge penge på et office program, også kan læse filerne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-08 23:55

Jeg har lagt OpenOffice ind på min brors Vista computer, han er med i forenings arbejde, og de dokumenter han sender til andre, bliver gemt i Word foramt

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 28-04-08 00:54

Citat
OpenOffice gratis
GRATOS
Citat
lægge Office 2000 Premium

JA_MEN amngler betaling for den______________lol den var SGU DEAR_HUNTER
takker stadig for at jeg fik min licens IGEB

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 28-04-08 00:57

Du Får det AT VIDE MED DET SAMME_OM DEN KAN/ VIL VIRKE MED ET SYSTEM ELLER EJ
RESTEN KAN DU OPDATERE DIG TIL. ELLER INSTALLERE OPDATERINGER SOM DU INSTALLERER
Resten er tilbud fra Bilka

SS

Kommentar
Fra : kommen

Dato : 28-04-08 17:27

Hun bruger Open Office, men modtageren kan ikke "læse" filerne....

Er der kun Smokey, der har prøvet ???? - afventer lige inden pointgivning.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-08 20:46

Jeg har på en Vista:
Office 2000 pro
OpenOffice 2.4
Works 7

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-08 20:53

Et lille råd når hun laver store filer / dokumenter.

Eks. laves en fil med navnet:
abc1.doc
Gem som (F12)
abc2.doc
arbejd lidt
gem som
abc3.doc

Så kan man altid vende tilbage til foregånde udgave hvis der kikser noget.

Til slut kan den gemmes som abc.doc og sendes.

Godkendelse af svar
Fra : kommen

Dato : 29-04-08 22:09

Tak for svaret Eyvind.