/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tilslutning af Garmin FR 305
Fra : zxcvbnm1
Vist : 1867 gange
50 point
Dato : 22-04-08 22:47

Jeg har siden marts 2007 haft en Garmin FR 305, der har virket helt upåklageligt.

I dag (22. april 2008) vil jeg som sædvanlig overføre mine data fra uret til min PC.
Der kan ikke skabes forbindelse mellem uret og PCén. Jeg får følgende fejlmeddelelse fra TC:
Der opstod et problem med komunikation til enheden.
Kontroller, at den er tilsluttet computeren, og forsøg igen.

Når uret er tilsluttet PCén bliver batteriet opladet.
Jeg har tilsluttet andre enheder via USB - uden problemer.
Jeg har opdateret til de seneste drivere, genstartet et hav af gange og forsøgt de andre USB-porte - alt sammen uden held.

Hvad er problemet ??

Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen

zxcvbnm1

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 22-04-08 22:51

det lyder som om den ikke kan få fat i den rigtige driver
prøv at tage stikket ud gå ind i enhedslisten og sæt det til igen se så om den popper op der og om den står normal eller med fejl

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 22-04-08 23:22

Hej xaque
Den står med en fejl (gult udråbstegn). Jeg har forsøgt at installere en nyere driver, men kan stadig ikke få forbindelse til PCén. Efter installation af driver får jeg en besked om, at enheden muligvis ikke fungerer korrekt (fejl 10) - noget kryptisk synes jeg

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 23-04-08 00:07

prøv at afinsinstalere den og tag så den fra usb igen genstart og sæt den til

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-08 12:02

Det lyder som om at den identifiseres forkert (at windows instalere en forkert driver.)

Sæt den i USB stikket, fjern driver i enhedshåndteringen, imens uret er tilsluttet.

Tag USB stikket ud...

Læg din instalations CD I og lav en ny instalation og sæt uret til når, PC beder om det.

Det umiddelbart eneste løsning jeg kan forestille mig.

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 23-04-08 19:02

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
I stedet for at bruge installationsdisken hentede jeg en ny udgave af softwaren fra Garmins website, og så var den der.

mvh
zxcvbnm1