/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny Bærbar fra Nettorvet - OK??
Fra : kkartdeco
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 02-04-08 22:36

Hej
Jeg står overfor at skulle/ville skifte min computer ud med en bærbar.

Jeg lurer lidt på Nettorvet, da jeg er medlem hos dem.

Her er en bærbar til en ovekommelig pris, vil i anbefale den??

http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=485&pf_id=6070534

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-08 22:39

Min kone har en ACER
Det er ringe med kun 60 dage med office 2007, derefter skal du købe.
Men man kan jo bruge Open office, freeware

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-08 22:40

PS glemte, - fruens ACER er to år, kun tilfredshed med den.

Kommentar
Fra : kkartdeco

Dato : 02-04-08 22:42

Jeg har selv Officepakken liggende

Kasper

Kommentar
Fra : kkartdeco

Dato : 02-04-08 22:44

Hej Teil

Vil jeg kunne spille på denne maskine 3000+ Ram er dog alligevel godt.

Kasper

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-08 22:45

Det ser ikke så tosset ud for en 17"

Hvis du bliver træt af Norton Antivirus så kan den afindstalleres:
http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

og du kan hente en gratis Avast / AVG

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-04-08 01:03

Held og lykke med at spille med et onboard grafikkort hehe.
Undskyld jeg griner lidt, men det er faktisk umuligt at spille nyere og større spil med et onboard.

Du vil godt kunne spille wow og sådan, men nok ikke ed bedste opløsning, og medal of honor airbourne
kan du nok ikke spille.

En fin maskine med en stor harddisk, Fin skærm, Stor ram mænge,
Processoren er ikke den hurtigste mere i forhold til mange andre

men til at spille på: Nej

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 03-04-08 11:13

Man kan godt spille med onboard, kommer bare an på hvor meget der er dedikeret til det.

Jeg syntes den her ligner et kanon køb! : http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=485&pf%5Fid=6070535

-Du kan vist også finde den på papir nede i brugsen, så den igår xD

MVH .)

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 04-04-08 12:06

Det jeg lurer mest på, er processoren... Den er godt nok dualcore (læs to old-fashioned processorer i én), men jeg kunne frygte, at 1,66 GHz kan være i underkanten til grafikkrævende opgaver som nyere spil og videoredigering, selv med 3 GB RAM... Faktisk tror jeg knap det er hurtigere end min HP Pavillion dv9000s konfiguration med 2,2 GHz dual core processor og 2GB RAM.

Når det er sagt, er prisen ganske rimelig, og de øvrige specifikationer er fine bortset fra den fedtede Office licens. Så hvorvidt det er et godt køb afhænger af, hvad du skal bruge den til...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-04-08 13:51

Det er en god alround bærbar der IKKE kan klare de nye spil. Min datter har en bærbar med samme grafikkort og den kører dog mange spil men ikke de nye, desværre. For at klare de nye spil skal der er et dedikeret grafikkort i med egen ram på. Hvad der ellers bliver sagt er noget vrøvl. Jeg har nu efterhånden haft så mange bærbare i hænderne, der SKULLE kunne køre spil ,men nej nej ikke de nye.
Op med tegnebogen og giv lidt mere, så får du en der kan. Hvis du vil kan jeg godt komme med nogle gode tips.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-04-08 13:52

Og om der er 60 eller 90 dage Office med, er vel ligegyldigt for hvad er 30 dage i den sammenhæng.

Kommentar
Fra : kkartdeco

Dato : 04-04-08 21:54

Nå jeg skylder vist en kommentar til mit spileniveau som ikke er specielt højt. Jeg har en del spil som er 3-4 år gamle:

Age of Empires
Falcon - Flysimulator
FiFA 2006
Commandos
Micosoft Flysimulator 2002
Tombraider

Og ja i må meget komme med alternative forslag. Jeg vil til enhver tid hellere give 1000 kr ekstra for en federe Bærbar. Ex. vil jeg gerne kunne sætte en DVD på maskinen hvis jeg kører i toget eller sidder og keder mig!!

Kasper

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-04-08 10:11

Hvis du har 8000,- så har du her testvinderen

http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=315¬ebookid=674

Super bærbar der klarer det hele.