/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Itunes igen
Fra : glinka
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 16-03-08 14:12

Hej igen. Fint men der blev kun en stor grøn skærm da jeg ville se det. Men lyden var der. Hvad gør jeg så.??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-08 16:31

Hej

Du mangler sikkert et codecs, her er lidt at vælge imellem:
http://www.filehippo.com/software/multimedia/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : glinka

Dato : 18-03-08 06:15

Hej Klaudi. Undskyld jeg først svarer dig nu. Tak for dit svar. Så kom jeg da et stykke længere. Jeg er en gammel en på 54 der ikke helt er med på det her. Har derfor skrevet en mail til DR. Det er jo fint at de laver det så man kan se deres udsendelser på f.eks. Itunes, men os ikke nørder kan altså ikke vide noget om at der er noget der hedder Codec og derfor er vi lost med hensyn til denne opfindelse. Tak fordi du gav mig den viden, men jeg finder aldrig ud af hvilken jeg skal vælge på den side du gav mig og hvordan jeg får den installeret og sat op under installationen, men som sagt, tak for dit råd.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-08 08:55

Hej

Opdater evt driver til grafikkort, drivere kan du finde her,
det er enten ATI elle Nvidia du skal bruge, vil jeg tro:
http://www.filehippo.com/software/drivers/

Prøv at hente denne Codecs pakke:
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : glinka

Dato : 18-03-08 14:58

Hej igen Klaudi. Ingen af delene hjalp, så jeg tror jeg lader projektet falde, men atk for din hjælp.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-08 17:42

Hej igen

Det plejer ellers at være en af de 2 ting der er galt!

Har fundet dette, ved så ikke om du har set det, det er godt nok om sort skærm,
men det kunne jo være der noget hjælp her:
http://support.tv2.dk/sporgsmal/article.php?id=3713940

mvh klaudi

Kommentar
Fra : glinka

Dato : 18-03-08 19:28

Hej Klaudi. Jamen det kunne jeg da prøve. Nu er det jo snart Påske, så bliver der da tid til at eksperimentere, men tak for dine forsøg på at afhjælpe problemet. Det kunne da også være at DR kom med en melding. Hej.