/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HJælp til at spille et spil
Fra : ministie
Vist : 640 gange
61 point
Dato : 03-03-08 17:25

Jeg har for nylig fået spillet Hitman 2 Silent assasin. Forfilmene og menuen fungerer fantastisk, men når jeg skal til at spille, og manden jeg skal styre kommer frem på skærmen så lukker den spillet ned og genstarter min pc.

hvad er der galt?

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 03-03-08 17:54

Opfylder din pc minimum krav ? Har du installeret det nødvendige DX ?

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 03-03-08 18:00

JA det hele er som det skal være...

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 03-03-08 18:15

Er det et originalt spil du har købt ? Hvilken version windows har du ? Havde en gang lignende problem ved windows 2000 , Spillet kunne bare ikke med windows 2000 , efter opgradering til XP kørte det perfekt. Ligeledes kan nogle kopier bare ikke virke som de skal

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 03-03-08 21:42

Det er originalt og jeg bruger windows xp...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 03-03-08 22:56

Har du for mange programmer til at køre i bagrunden..? Prøv at rydde lidt op i dem..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-08 23:48

Hej

Ryd op på harddisk, kør en defrag, installer nyeste DirectX
http://www.filehippo.com/download_directx/
Skru evt ned for grafik ydelsen, det gør du inde i menuen options og som Millister skriver, sluk alle unødvendige programmer.
Hjalp det?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 04-03-08 17:08

Har du prøvet at deaktivere antivirus programmet inden du starter spillet ?

Kommentar
Fra : ministie

Dato : 05-03-08 16:57

Nu virker det... Jeg ved ikke hvad der var galt... jeg geninstallerede det og så kører det bare:D

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-08 18:01

Fint, Happy Playing..

mvh klaudi