/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fra tv til bærbar pc
Fra : vieira
Vist : 477 gange
15 point
Dato : 04-02-08 20:17

hej

jeg har et tv 32pf5321 philips tv, og kunne godt tænke mig at se tv på min bærbare pc, er der nogen der ved om det kan lade sig gøre og hvis ja hvad skal jeg så bruge for at få det til at virke.

Allan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 22:18

Et Tvkort og en antenne....

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 04-02-08 22:20

køb en slingbox , så kan du se alle de kanaler du har der hjemme , på din pc uanset hvor du opholder dig bare der er en net forbindelse, i danmark er den billigst at købe hos http://xseries.3.dk/X-Series-DK/Hjem/Tjenester/Slingbox/ men billigst at købe den på ebay aktion fåes der for ca 100 dollers. men bare et forslag

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 04-02-08 22:32

skal lige sige linket til 3 viser at man kan se tv på tlf , samme slingbox sælger viasat, der bruger man den selvfølgelig til tv på pc , hos viasat koster den bare 2499 kr , alt for dyrt ...

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 04-02-08 22:32

ok jeg har nok skrevet lidt forkert,det jeg mente er hvordan kan jeg se ting som jeg har hentet på nettet på mit alm tv.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 15 point
Dato : 05-02-08 04:00

Hvis du har en Super Video udgang på din bærbare computer, så er det nemt du skal bare have fat i et Super Video kabel og audio kabler, et eksempel til lyden: http://av-connection.com/?PGr=138 og til billedet: http://av-connection.com/?PGr=1502 hvis du ikke har Super Video udgang på computeren, så kunne det her måske være en mulighed: http://av-connection.com/?PGr=550 der er lydkabel med i det sæt og det sættes i et scart stik på TV apparatet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-08 04:02

Du skal have en skærm 2 mulighed på computeren, se i skærmindstillinger om der er mulighed for 2 skærme

Godkendelse af svar
Fra : vieira

Dato : 05-02-08 12:36

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-08 13:52

Selv tak og god fornøjelse med TV kiggeriet

Kommentar
Fra : vieira

Dato : 06-02-08 15:30

hej igen

jeg har købt et hdmi-dvi kabel til min stationære computer, sat det i sat stikket i mit hdmi stik i tv men det virker squ ikke er der nogen der ved hvad jeg skal gøre er der noget som skal installeres, der blev snakket om en skærm 2 mulighed på min stationære computer, det har jeg men syntes ikke rigtigt det hjælper alligevel