/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pornofilter
Fra : ferik
Vist : 1189 gange
300 point
Dato : 26-01-08 21:27

Min datter vil have lagt et pornofilter ind på vores barnrbarn`s computer
hvordan gør hun det, evt vil hun købe et program

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 310 point
Dato : 26-01-08 21:33

http://www.accessproxy.dk/
anbefales af Red Barnet

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-01-08 21:43

jeg ved det ikke! Alligevel sender jeg et link: http://www.computerworld.dk/art/23983

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 26-01-08 22:07

Hvis du bruger Internet Explorer kan du bruge klassifikationscenter i Funktioner-Internetindstillinger-Indhold.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-01-08 04:05

Hvis du er så naiv at du tror at du kan hindre en der er interesert i porno, at kigge på pornosider på nettet,så må du tro om igen.Han/hun vil se porno om ikke hjemme så hos andre.Gør det noget? Alle jeg kender har set porno mere eller mindre i sin ungdom/barndom, jeg tror ingen har taget særlig skade af det.
alimak

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 27-01-08 09:05

ferik skrev
Citat
Min datter vil have lagt et pornofilter ind på vores barnrbarn`s computer
hvordan gør hun det, evt vil hun købe et program

alimak -> Hvad med at svare på spørgsmålet, istedet for dit syn på porno

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-01-08 11:46

"ALMIAK"
jeg ved ikke, hvorfor du spørger om jeg er NAIV
vil du forklare det lidt nærmere
mit barnebarn er 8 år, og vil gerne søge på nettet efter billeder, for at have lidt styr på det, er det at tanken om et filter, er dukket op

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-01-08 12:35

Jeg hører at bibliotekerne har filtre på deres pc er. prøv at spørge dem hvor man får det henne.

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 27-01-08 16:38

Tak for svaret HelleBirgitte.
vi prøver dit link

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-08 16:40

Kontrolpanel internetinstillinger sikkerhed avancerede instillinger

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-01-08 16:41

selv tak, håber det virker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-08 16:42

Nå ok det sku være hurtigt ka en se

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-01-08 20:15

Nu har jeg brugt internettet i ca. 10 år og jeg har aldrig kommet ind på en pornoside uden at jeg ville det selv.Jeg troede at dit barnebarn ville på pornosider men at du ville bestemme at det skulle han ikke. Sorry.
alimak