/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
køb af stationær
Fra : ladieoffheart
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 26-01-08 17:30

findes der en test side på diverse mærker?
Jeg skal bruge en stationær med rigelig plads til billeder musik evt.film. Den skal kunne spilles på, os de mere avancerede spil. ikke blive for lille de næste år. dvd brænder.Helst et kendt mærke vil ofre max 6000kr helst min.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:38

Vis du kan engelsk så er toms hardware noget af det bedste,der inde leger jeg meget.
http://www.tomshardware.com/
Der er test af alt hardware man kan tænke sig.
Der er også et par sider her>
http://manse9933.dk/un_sider/html/hardware_test.htm
Engelske/danske.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 17:38

http://www.edbpriser.dk/forsiden.asp

Her kan du bestemme forskellige parametre og derved finde frem til hvad du skal give...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:42

i højre side af toms
Latest ChartsCompare products side-by-side, real-time!

kan man teste hardware op imod hinndande,cpu/HDD/o.s.v
og så gå ind og handle på danske sider.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:44

hinnanden

Kommentar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 17:47

har været på edb priser, men syntes det er en jungle når der er så mange måder en pc kan sættes sammen på

Kommentar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 17:54

har kikket på tomshardware men har man svært ved det med pc. gør det det kun sværere at det er på engelsk... tror jeg skal have en nørd til at hjælpe med at finde den til mig.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:57

Det er svært at vejlede folk om nye færdig byggede pc'er,jeg har kun haft en færdig byggedt og det var min første pc,siden har jeg bygget/opdateret en masse pc'er selv,jeg har kun haft færdig byggede igennem fingrene i korte perioder for at hjælpe folk og jeg har ikke været imponeret,vis jeg var dig så ville jeg tæske alle de test sider/fora jeg kunne igennem og så vælge ud fra det.
Der er også lidt her>

http://www.pcworld.dk/c/pcudstyr

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:59

prøv at gå ind på et par af disse>
http://manse9933.dk/un_sider/html/hardware_test.htm#Danske_hardware_test_sider

Tweakup og giel er et par gode sider.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 26-01-08 18:02
Godkendelse af svar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 18:12

Tak for svaret Manse9933.der er nok ingen nem løsning jeg må igang med at samligne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 18:17

Finder du noget så smid det ind i denne tråd og lad os se på det,jeg tror det er den bedste omvej

Nu er det spise tid.