/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
curser fryser
Fra : meyerbeyer
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 16-01-08 09:59

når min computer har stået et stykke tid sker det at curseren fryser og jeg må trykke ctrl alt del for at genstarte hvordan undgår jeg dette ?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-01-08 12:32

Bruger du mus?
Hvis ikke det kan være musen, så prøv med en systemgendannelse, til et tidspunkt før problemet viste sig første gang.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-08 15:09

visse trådløse mus har det med at gå i dvale for at spare på batterierne efter en tid - det afhjælpes ved blot at klikke med musen - måske ikke lige hvad du søger men blot til oplysning

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-01-08 21:18

Hvis du bruger mus:

Der sidder også sådan en lille knap på undersiden af de fleste (trådløse) mus, tryk på den for at genoprette forbindelsen

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 17-01-08 11:30

nej det er en "plade" i computerern

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 17-01-08 14:48

Prøv og gå i Start > Kontrolpanel > Printere og anden hardware > Mus > Egenskaber > Driver.

Opdater driveren.

Hjalp det??

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 17-01-08 14:50

Glemte og skrive – at du skal genstarte computeren efter opdateringen…