/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
min pc vil ikke åbne spillet
Fra : ministie
Vist : 509 gange
30 point
Dato : 12-01-08 12:22

Hej jeg har indstalleret mit spil Scarface på min computer men når jeg prøver på at gå ind i spillet siger den en meddelelse hvor man kan trykke undlad at sende. Hvordan får jeg det til at virke?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-01-08 12:52

Hvad er det for en meddelelse? Hvad står der?

Kommentar
Fra : AfterShcok

Dato : 12-01-08 13:52

er cd'en brændt, eller har du downloadet det?
Hvis ja til en af delene - så kræver det muligvis crack ..
en mindre avanceret del at lave/gøre for noobs :)

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 12-01-08 14:09

Citat
Hej jeg har indstalleret mit spil Scarface på min computer men når jeg prøver på at gå ind i spillet siger den en meddelelse hvor man kan trykke undlad at sende. Hvordan får jeg det til at virke?

Vil den ikke sende, eller hvad er problemet?

Er det ikke fordi den bare vil registreringer spillet, så skal du jo give den lov i din firewall?

Er det ikke helt rent copy hmm skal du nok ind på http://www.gamecopyworld.com/ ok hente en fil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-08 15:08

Jeg tror nu problemet er af helt anden karakter....

Du forsøger at starte et spil din komputer ikke kan klare (dette kan så have forsdkellige årsager)

Derefter lukker programmet ned og du bliver spurgt om du vel sende fejlloggen til MS eller ej....

Hvis det er tilfældet er det din maskine der IKKE kan klare spillet.....

Men ALT er jo gætteværk....

Du må på banen med nogle oplysninger hvis du vil have hjælp.....