/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Advent bærbar i julegave
Fra : Hausbaer
Vist : 1336 gange
100 point
Dato : 25-12-07 13:03

Vil lige spørge om noget vedr. advent pc (bærbar)

Mine to niecer har lige fået en sådan bærbar i julegave. Men jeg syndes der noget lusket ved den.

1. Den ene bærbar havde batteriet monteret mens den anden ikke havde det monteret
2. De starte begge to men den skærm man ser når man ikke har lukket sin PC ordentlig ned. (dvs. valgmulighed om man skulle starte normal eller i fejlsikret tilstand)
3. Der var blank cd skive med hvor der stod advent på. Skal dette ikke være en original??

Kassen var plomberet men det kan vel gøres efterfølgende igen.

Er der andre som har oplevet det samme?? Eller kan komme med råd om hvad vi skal gøre.

Glædelig efterjul

Henrik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 13:54

Jeg kender ikke din Advent - men gætter på at den CD er til at lave backup / rescue CD.

Ja det kan lade sig gøre at pakke den ind igen så den ligner en ny.
Hvis der i instruktionen står at batteriet skal sættes ind, så kan den være brugt.
Kig i comp.
papirkurv
mappen dokumenter
programmer (om der er andre end der er i den anden)
se i start > programmer > tilbehør > systemværktøjer > oprydning > lad den søge men ikke slette hvis du vil påvise at den er brugt.