/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bruge tv-skærmen som PC-skærm
Fra : flaben
Vist : 395 gange
20 point
Dato : 22-12-07 12:35

Jeg vil gerne lave powerpoint på mit tv. Jeg har en HP bærbar en et år gammel pc. Den skal op mod et fladskærms tv af mærket B&O. Der sker intet hverken på tv-siden eller pc. Kablet "skulle" være det rigtige i følge tv-sælger.
Hjælp mig og god jul til alle
hilsen
flaben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-07 12:37

Kan din computer bruge to skærme ? højre klik et tomt sted på skrivebordet og i skærmindstillinger identificere skærm nummer to

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-12-07 12:39

- hvad har du af grafikkort, skærm og kabel?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-07 13:25

du skal udvidde dit skrivebord til at vise 2 skærme.

Som o.v.n beskrev kan det gøres.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-12-07 13:29

Og så skal du vælge en anden "indgang" på TV-et. Sikker AVX, hvor "X" står for et nummer, eller du skal vælge RGB indgang, afhængigt at hvilken indgang du har sat kablet i.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-12-07 18:22

Hvis dit "husalter" har en mulighed for at vise den opløsning, som du bruger normalt, ja så kan du da godt bruge det.
Ellers vil det gå ud over billedkvaliteten, når billedet skal vises i en lavere opløsning.
Nogle moderne fladskærms TV'er har en indgang for PC tilslutning, så hvis du har det, så brug den!