/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken Bærbar Computer?
Fra : kasper006
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 09-12-07 20:39

Hej!

Jeg skal bruge en bærbar computer til ca. 10000 kr
Jeg skal bruge den lidt til skolebrug, men primært til at spille på, jeg har set lidt på denne: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540580

PACKARD BELL NOTEBOOK EASYNOTE SB85-P-039

Intel Centrino Duo - Core 2 Duo T7250 (2,0 GHz)
17" WXGA skærm med DiamondView
320 GB SATA harddisk, 2048 MB RAM
Super Multi DVD Brænder - DVBT og Analog TV Tuner
Trådløst netkort i den nye .N standard
Nvidia GeForce Go 8600M med 1023 MB TurboCache
5-i-1 kortlæser, Webcam, Bluetooth
FireWire, Fjernbetjening, S-Video, HDMI
Microsoft Windows Vista Home Premium medfølger
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas spil medfølger

Ville det være et fornuftigt valg?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 20:41

Citat
men primært til at spille på

Så køber man IKKE bærbar....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-07 21:17

Refi påståelig som altid min nevø spiller wow på en HP bærbar og siger han ikke kan mærke nogen forskel om han sidder hos mig med den bærbare eller derhjemme med en helt ny Acer stationær.
Af en eller anden grund kan jeg ikke se de forskellige produkter hos Fona, men ud fra det du beskriver, burde den fundne bærbare kunne bruges

Kommentar
Fra : kasper006

Dato : 09-12-07 22:23

Det skal være en bærbar, da jeg i nogle tilfælde skal have den med i skole...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 09-12-07 22:25

Citat
Nvidia GeForce Go 8600M med 1023 MB TurboCache
???

512mb dedikeret vil da være meget bedre.. Når den skal bruges til spil

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 09-12-07 22:36

Ja og bærbare kan godt bruges til spil, selv om det optimale påståes at være en stationær, det du skal se efter er grafik kortets ydelse og RAM størrelse, RAMene kan kan udvides, der imod må du leve med det grafik kort som er indbygget, og så købe en ny bærbar når grafikken ikke slår til længere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-07 22:37

Ser den er med Vista, er du Vista klar og er de spil du vil spille klar ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 10:01

Citat
og så købe en ny bærbar når grafikken ikke slår til længere

Ja halve løsninger er også løsninger

Hvorfor tror du jeg siger at bærbare IKKE er egnet som spillemaskiner ?????

Jeg siger IKKE de ikke kan bruges, men det er langt fra optimalt....

Kommentar
Fra : Kasperm123

Dato : 11-12-07 11:03

Du skal da have dig en 19" LG white play computer. Tjek den ud på http://www.shopamok.nu

Der har de den og meget mere. Et kæmpe udvalg af bærbare computere til rigtig lave priser.

Kommentar
Fra : SNIPET

Dato : 20-12-07 10:52

Nej du skal have en zepto 6224
www.zepto.dk
Bedste ydelse for en 14" bærbar
den har nemlig 8600M GT 512 Dedikeret ram

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 21-12-07 00:34

Hvad skal man bruge en 19" skærm på en bærbar til... Så kan man jo knap tage den med i skole..

Zepto er et godt valg...

Kommentar
Fra : SNIPET

Dato : 21-12-07 16:16

19" det er vidst det man kalder ultra slæbbar

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 26-12-07 02:27

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 02:31

Selv tak, fik du købt den du spurgte om, og kører den godt med dine spil ?