/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Backup på CD
Fra : ivanovic1
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 12-02-03 11:11

Hej alle har et problem, jeg kan ikke tage backup af nogle af mine spil, problemet er at jeg godt kan installere med backup cden men jeg kan ikke spille med den.

Har prøvet at lave backup med Nero og Clone cd ingen af delene virkede, kan nogen hjælpe?

Ps. Det skal ikke være backup på harddisken eller en anden backup f.eks. Virtuel CD jeg vil godt have en backup af mine spil på cd.

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 12-02-03 11:18

Kan du ikke hente et no-cd crack på
http://www.gamecopyworld.com

men HUSK - du må kun bruge det, hvis du selv ejer orginal cd'en

/Philip

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 12-02-03 13:10

Det jeg søger er hvordan jeg kan lave en backup af mine gamle spil på cd.

Ellers tak Philip

Hilsen Ivanovic

Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-03 13:19

Hej,
Du kan prøve med "Alcohol 120" Det program har hjulpet mig hvor Nero og CloneCd ikke kunne klare det.

Mvh,

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 12-02-03 13:20

Nåå ok - sry.

Kan clonecd ikke det hvis du installere clony xl sammen med clone cd ???

/Philip

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 12-02-03 14:17

har prøvet clonecd med clone xl men nu vil jeg prøve med alcohol 120, vender tilbage med resultatet.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 21-08-03 13:07

Tak for svaret hryttel.