/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Måske skærmkort
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 719 gange
50 point
Dato : 28-11-07 12:20

Hej
Jeg har fjernet masser af virus på en pc. Formateret den. o.s.v. Jeg kan desværre ikke opdaterer XP da den er lidt hmmm sort..
Jeg trækker billed på skærmen bølger skærmbilled. Kan det været skærmkort ?? eller er der en fejl i XÅ og driver til skærm??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-11-07 12:23

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 24

Kommentar
Fra : Peter

Dato : 28-11-07 12:31

opdater skærmkort

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 28-11-07 12:36

Hvordan..

Da jeg ikke kan opdaterer XP

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 28-11-07 12:45

Hej Kylle
Jeg vil gætte på at det er skærmkortet du mangler at finde den rette driver til.

Hold Windows tasten nede (på tastaturet - den med flaget) og tryk så på Pause tasten (også på tastaturet) Så åbner systemegenskaberne.
Klik på fanebladet hardware og vælg "Enhedshåndtering"
Enhedshåndteringen åbner og déri kan du se om nogle elementer er markeret med en gul trekant og et udråbstegn indeni.

På den måde kan du se om nogle enheder mangler drivere.

Husk at besøge Windows Update også!

Accepteret svar
Fra : Peter

Modtaget 35 point
Dato : 28-11-07 12:45

skærmkort Har ikke noget med Windopws at gøre du kan finde driver på nettet

Godkendelse af svar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 28-11-07 13:25

Tak for svaret Peter.

Kommentar
Fra : Peter

Dato : 28-11-07 13:31

Det var så lidt

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 28-11-07 13:39

Hej Peter
Skærmkortet har da i høj grad noget med Windows at gøre.
Det er det, som accelererer de visuelle indtryk og holder den grafiske brugergrænseflade kørende!

Hvis ikke skærmkortets korrekte driver er installeret, så opfører skærmbilledet sig mærkeligt.

/Peter Bech

Kommentar
Fra : Peter

Dato : 29-11-07 11:34

Ja det er rigtigt men du kan godt instalere skærmkortet uden at instalere Windows

Hilsen Peter