|
| Kommentar Fra : hidane |
Dato : 21-11-07 19:38 |
|
@refi
Den HAR så allerede været inde til en garantireparation - 2 uger - iøvrigt også med blæseren, og da den er lige knap 2 år gammel sååå...og min. 2 uger er altså længe at undvære en skolecomputer...
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-11-07 08:28 |
|
Nu ved jeg jo ikke HVAD du kalder seriøst - men har den allerede været perareret for fejlen en gang er der vel stadig garanti på den.....
At det så koster 14 dage uden, er der jo ikke rigtig noget der kan ændres på....
Forventer du derimod ET GANSKE BESTEMT svar er det jo svært at hjælpe....
Hvis ikke du KAN SE hvordan den "åbnes" når du sidder med maskinen er det jo svært HER at se hvordan....
Den kan med SIKKERHED skilles ad..... (uden vold)
| |
| Kommentar Fra : Octon |
Dato : 23-11-07 10:54 |
|
Hej Hidane
Hvad du kan gøre er at tage alt ud først, hardisk,cd drev kort læser og hvad der ellers sider for at være sikker på de ikke laver nogle bindinger, efter det her sider der helt sikkert nogle klister mærker på siden og i bunden af pcen.
Og det er dem der nu vil ødelægge din garenti fordi under disse klister mærker sider der sikkert flere skruer som du ikke har fået ud i nu, grunde til at de sider og skruerne er så de kan bevise at du har haft pcen åben og din garenti nu er bortfaldet. Der kan også være en knap som låser de 2 dele sammen som du også lige skal slå af, men den burde være rimelig nem at se. Så fjeren klister mærkerne og skru løs.
Held og lykke
Octon
| |
| Kommentar Fra : hidane |
Dato : 23-11-07 13:11 |
|
@refi
Jeg arbejder til daglig med HP's bærbare, og på deres website findes også tekniske manualer for alle (også udgåede) modeller maskiner, der nøje angiver, hvordan de skilles ad. Det var sådanne oplysninger jeg var interesseret i ang. denne pc. Samme service har Zepto så ikke valgt at have, men jeg havde håbet at der måske var blot én, som havde haft skilt en Zepto pc ad. Det er så ikke tilfældet....
@flash77
Ingen kommentar...
@Octon
Der er på pc'en ingen klistermærker, der dækker over skruer
Jeg lukker nu spørgsmålet, da pc'en er sendt til (betalt) reparation, der foregår noget hurtigere end en garantirep. Og jo, det betaler sig faktisk i forhold til den lange ventetid på en garantireparation.
Venligst
hidane
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|