/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mistet billeder
Fra : lars.llp
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 21-11-07 05:35

Kan det lade sig gør at genskabe billeder der er gået tabt efter en systemgendannelse på comtuteren?
Hvis ja, hvordan?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-11-07 06:52

Øøøøøhhhh....
Hvor lå de billeder ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 21-11-07 08:33

brugte en gang et program som hedder File Rescuer. Det kunne gendanne nogle filer jeg havde på et USB-stik.. mener også at det kan bruges til at gendanne billeder og filer på computeren..
Tror du kan downloade det på www.download.com eller download.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-07 08:45

I første omgang, ka du prøve at gå i - start - og tryk på - søg-

Ellers er der flere programmer du kan prøve bla.

http://www.pcworld.dk/download/66/1566

http://www.recovermyfiles.com/

http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=1

http://www.soerennielsen.dk/guider/pcinspector/ dansk vejledning til pcinspector

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-11-07 08:55
Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-11-07 09:02

Det er lidt mystisk.
Systemgendannelse fjerner ikke datafiler.
Hvor lå billederne ?

Hvis du på anden måde har slettet dem fra harddisken, burde de ligge i papirkurven.

Hvis de ikke er der kan de genskabes fra et memorykort eller harddisk ved et af de mange recovery programmer. Men det forudsætter at det fysiske område hvor billedfilerne lå ikke senere er overskrevet af noget andet. Derfor skal man inden genskabelsesforsøget, lade være med at bruge computeren eller kortet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-07 10:30

Dine billeder bliver ikke, som transor så rigtigt skriver, slettet ved en systemgendannelse.

Jeg har lavet systemgendannelse flere gange på min computer, og mine mere end 50000 billeder lå pænt på deres plads bagefter.

Men hvis du har været ved at formatere din harddisk og lægge styresystemet ind igen uden at tage backup af billedfilerne.......så er de væk.

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 22-11-07 19:48
Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 23-11-07 01:31

Hvis du kan huske hvad en af billederne hedde .så det så nemt,
Gå ind i start g i søgning felt og skriv navnet så kan du se hvor alle billeder ligge