/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er der nogen som kan huske -
Fra : o.v.n.
Vist : 587 gange
400 point
Dato : 20-11-07 01:12

spørgsmålet som var for nogen tid siden ? Det handlede om at computeren havde for lidt virtuel hukommelse, en af jer linkede til en anden side, hvor der var en beskrivelse af hvordan man kunne oprette sidefilen på sin egen partion af harddisken, jeg glemte at få siden i Foretrukne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-07 01:19

Nix !
Det kan jeg ikke huske.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-07 01:23

Meeennnn...
Du ka' da bare gå ind i :
Kontrolpanel - System - Avanceret - Ydeevne - Indstillinger - Avanceret - Virtuel hukommelse - Skift
Her kan du flytte Virtuel hukommelse derhen, hvor du nu har lyst til, at den skal være.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-07 01:26

Ups
Når du har ændret der inde, så husk lige at vælge på "Definer".
Ellers ændres der ikke en døjt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-11-07 01:34

Hvis sidefilen skal have sin egen partition kan Du ikke gøre det før efter næste formatering, eller ændring af nuværende inddeling med PartitionMagic.

Max. ydelse giver det at lægge den på sin egen harddisk.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 410 point
Dato : 20-11-07 01:34
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-07 01:43

Jeg er enig med LuffeA.
Det har kun mening at flytte sidefilen til en anden harddisk.
Ikke bare til en partition på samme hardisk, hvor du har styresystem og/eller programmer.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-07 02:11

Tak for svaret bentjuul. Det var lige nøjagtig den jeg læste, for ikke så længe siden jeg har GParted og er nogenlunde fortrolig med at bruge den, det vil sige at det er sjælden jeg ødelægger noget, sidst var da jeg mistede noget som Gambrinus har, men som jeg ikke har mere, rigtige mænd tager ikke backup før de leger med partions værktøj
Det skal forsøges på min gamle statinære med XP pro

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-07 02:26

Citat
sidst var da jeg mistede noget som Gambrinus har, men som jeg ikke har mere

Øøøhhh..... Min hukommelse er ikke, hvad den aldrig har været.
Hvad mener du ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-07 02:41

Siger Bethoven dig noget Gambrinus ? Har du en hurtig upload ? det kunne udløse et point spørgsmål

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-07 02:53

Beethoven ? ?
Jo, han kender jeg da godt.
Meeeennnnn..... mener du ikke Mozart ?
Symfoni nr. 15, 17, 23, 34, 35, 36, 39, 40, 41 ligger da her på min backup.
2 Mb/s down / 2 Mb/s up.
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-07 02:57

Selvfølgelig var det Mozart men han røg sig en tur da jeg ville skubbe med partioner og pludselig stod med en ikke alloreret disk (mon det er stavet rigtig ?)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-07 02:59

Tophemmlig privat meddelelse er sendt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-07 11:54

Selv tak o.v.n. heldigt at jeg havde gemt det link, jeg skal nemlig også have afprøvet det ved lejlighed, men jeg tager backup

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-07 12:32

Jeg tager også backup nu bentjuul af skade bliver man klog ------