/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny msn messenger bruger
Fra : Jimmy17
Vist : 7722 gange
46 point
Dato : 12-11-07 05:24

Hey derude.
Står og skal have lavet en msnkonto vha en gmail adresse, men kan simpelthen ikke finde noget måder hvorpå jeg laver en ny konto.

Og nu er jeg træt af at kigge rundt på msn.
Og hvad pokker er windows live???

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 56 point
Dato : 12-11-07 05:38

windows live messenger har af en eller anden grund blokeret for gmail - (konkurrence google vs ms)

http://www.geekzone.co.nz/freitasm/4047

så du er nødt til at bruge en anden konto

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 05:38
Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-11-07 05:42

Så må jeg prøve noget andet.

Gider simpelthen ikke mere nu.
Har brugt snart 3 timer på at få det til at køre.

Må hellere stoppe inden blodet koger over....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 05:43

du kan jo bruge hotmail som adresse for eks

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 05:45

eller jimmy17@msn.com osv osv - blot et eksempel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 05:50
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-11-07 06:08

Rigtig nok at Micro$oft har blokeret for Gmail adresser, men du kan stadig sætte Windows Live Mail/Outlook op til at checke og hente post på din Gmailkonto!

Så lav evt. en Hotmailkonto, og sæt Windows Live Mail/Outlook op til at checke og hente post fra denne konto.
Guide til opsætning finder du under Indstillinger på Gmail!

/Torben - med Gmail via Windows Live Mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-07 01:29

Drop Googles skod mail og kom i gang med Windows Live, jeg har 2 adresser, det var nu mest et uheld at jeg ikke kunne logge på med min gamle @msn.com adresse, så jeg fik en ny @live.dk, fandt senere ud af at komme ind på det nymodens Live halløj med min gamle adresse, jeg forstår ikke hvad der får så mange til at vælge GMail, når man ser mulighederne i Windows Live, læs mere her: http://www.windowslive.dk/ din nye adresse kommer til at hedde: ditnavn@live.dk og du får mulighed for at logge ind på det hele på en gang, hotmail eller som det nu livehotmail, live messenger og live space, du får dit eget space så bare kom i gang med bygge dit space og inviter vennerne indenfor din gamle GMail kan du så bruge som reserve mail, du skal nemlig have en anden mail adresse som reserve (så du kan få mulighed for login, selv om du har glemt koden) når du opretter dig som Live bruger

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 21-11-07 15:00

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 16:38

velbekomme