/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kildefil
Fra : Tilde38
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 06-11-07 17:24

når jeg søger efter filer, dukker der en masse skjulte filer op. de ligge som billeder af alt muligt eller icons, men jeg kan ikke slette dem.. den skriver "Det er ikke muligt at slette filen. Kildefilen eller Disken kan ikke læses". hvad gør jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 17:33

Mon ikke det bare er div. genveje til billeder du tidligere har haft åbnet - lukket og måske flyttet.....

En ORDENTLIG rensning af reg. mm. vil slette dem....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-11-07 17:35

noget af det der ligger er noget jeg ALDRIG har set før

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-11-07 17:36

Filerne kan jo være systemfiler, som ikke må slettes, men er du sikker, og kan se de ligger i mystiske mapper, så:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=10514
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-11-07 17:38

når jeg søger i filer og beder den søge i skjulte filer dukker der alle disse underlige ting op.. ved ikke om de ligger i mapper??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 17:39

Hvis du finder dem i et bibliotek der hedder noget med /TEMP så ud med lor...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 17:44

Citat
og beder den søge i skjulte filer

Lad være med det andet end i nødstilfælde....

Du kan IKKE bruge skjulte filer til noget ( det er derfor de hedder skjulte)

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-11-07 17:51

Kh.google.com_icons (kan slettes)
SpinneStrop25mail (sletter de markerede filer permanent. Vil jeg fortsætte?)
Når jeg åbner dem er det små icons

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-07 17:53

Det lyder som om du blot finder en masse filer i dit midlertidige internet bibliotek....

Lad være med at "rode" med dem på den måde....

Tøm midlertidige internetfiler - så er langt de fleste af de "mystiske" filer du finder væk

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-11-07 18:06

også alt offlineindhold??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-07 18:19

Ja....

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 06-11-07 18:24

Tak for hjælpen refi