/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn afsender ikke beskeder
Fra : Sillepigen
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 01-11-07 15:00

Hej med jer

De fleste Messenger-brugere vil nok kende til dette: Følgende meddelelse kunne ikke leveres til alle modtagere (beskeden man forsøgte at sende).
For tiden får jeg den konstant. Jeg kan få 24 beskeder tilbage før det er muligt at sende en, det er ved alle mine kontaktpersoner - både dem der er online og dem der er offline. Og der er ikke nogen speciel sammenhæng i forhold til tidspunkt eller lignende. Mine andre kontaktpersoner har i øvrigt ikke samme problem.

Rimelig frustrerende at føre en samtale under de forhold. Lige nu bruger jeg webmessenger, men jeg går ud fra at der er en årsag til problemet. Og vil gerne finde den.

Det forbedres ikke (permanent) af at lukke vinduet, logge af, genstarte computeren, skifte mellem trådløst og fast netværk, installere ældre eller samme version af messenger.
Har nogen samme problem - og en løsning på det?

Godt efterår til jer alle
Kathrine

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 02-11-07 10:22

For du samme fejl når du bruger web msn, som når du bruger det almenlige?

Sider du der hjemme eller på arbejde når du for denne fejl?
Har du prøvet at logge på web msn fra et andet sted og se om du for samme fejl ?
Vis du for denne fejl der hjemme, vilket windows bruger du?
Vilket nogle antivirus programmer har du kørene?
Har du windows firewall slået til?
Har du nogle router med firewall, eller en software firewall?

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 02-11-07 11:38

Tak for dit svar. Og jeg skal forsøge at besvare så godt jeg kan.

Jeg har ikke samme problem på webmessenger. Jeg er hjemme hos mig selv og har windows XP, lige fået nyt virusprogram - og problemet har været lige stort med det gamle og med det nye virusprogram. Jeg har windows firewall slået til. Og det sidste kan jeg ikke svare på, men skal spørge en anden senere på dagen.

God weekend!
Kathrine

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 06-11-07 11:16

Det kunne godt lyde som om at din pc blokere for nogle af dine udgåne trafik, prøv at deaktivere eller lukke dit anti virus program og deaktivere din windows firewall, du kan altid slå det til bag efter igen, men prøv det, det skulle muligvis løse problemet.

Mvh
Octon