Superpoint : 168

Medlemsdato : 26-01-2003
Seneste login : 10-05-2011
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hejsan allihop! Hur är det?
Svensk er spøjsk, men jeg mestrer det ikke godt nok endnu (endnu?!) til at fortsætte, så sorry folks! Fra nu af kører showet på dansk.

Jeg synes min profil var godt og grundigt forældet. Så fra dags dato (6. april 08 til dem, der ikke har ur på) er den opdateret.

Det fede ved profiler er, at man i timevis kan plapre om, hvem man er i den respektløse tro, at folk faktisk læser det.

Jeg har netop taget turen fra det midt-, syd-, vest-, østjyske, Billund, til Smilets by og Jyllands hovedstad Århus, hvor det går løs med at lære det hele at kende - derfor søger jeg venner i Århus og omegn.
Jeg starter på en uddannelse til september - håber håber håber (!!) på at det kan blive journalist, men en ondskabsfuld (men meget morsom) optagelsesprøve skal afgøre det i april. Ellers søger jeg ind på multimediedesigner på international linje - også i Århus og også rigtig spændende.

Jeg har mange forskellige interesser og bliver tit fascineret af noget nyt, men lige nu holder jeg meget af at skrive - alt fra fiktion til artikler, læse bøger, spille klaver og guitar.... Og nu hvor jeg er kommet til en ny by: Udforske den og dens muligheder, møde nye mennesker og gøre lejligheden nydelig.

Jeg har været her på kandu siden 2003 og har fået en masse gode svar på mine til tider ikke så intelligente spørgsmål. Så TAK til alle jer, der ivrigt svarer, når man er i tvivl om noget.

Dermed vil jeg sige tak for din opmærksomhed, pas på trinnet og ha' en god aften.

Mvh. Kathrine