/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
foretrukne alfabetisk
Fra : Sønder
Vist : 473 gange
50 point
Dato : 27-10-07 15:33

Kan man ikke få sine "foretrukne" til at stå i alfabetisk rækkefølge?
De første står alfabetisk, men så er det som om de "starter forfra" et par gange derned af....?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-10-07 15:42

åben foretrukne, højreklik på en af "siderne" og sorter efter navn.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-10-07 15:46

Til Sønder
Du åbner din foretrukne og højer klikker der står i det vindue der kommer frem sorter efter navn så står det næsten i alfabetisk rækkefølge.
Hilsen Hans Hvidovre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 15:48

Og gentager...

Åbn foretrukne - højreklik på et af de foretrukne - tryk på "sorterefter navn"

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-10-07 15:49

lool første

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 15:54

Tredie gang er "lykkens gang"

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-10-07 17:32

og vi gentager bla bla.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 27-10-07 21:36

og hvis du bruger firefox - så er det hlet automatisk sorteret efter navn...

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-10-07 15:53

Mange tak,, men hør nu her:
Hvis jeg gør som I siger, får jeg en menu, der hedder:
Åbn
Opret ny mappe
Udskriv
Gør tilgængelig offline
Send til>
klip
Kopier
Slet
Omdøb
Egenskaber

--Ikke en dyt om sortér. Højreklikker jeg på de øverste, (fx. Arranger) hedder den : Luk værktøjslinie
Jeg bruger XP prof.
Er det mig der er meget dum, eller hvad ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 16:06

Hvor i himlens navn er det du højreklikker

Det skal være på EEN AF DINE FORETRUKNE/BOGMÆRKER

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 16:14

Tror jeg ved HVAD du gør....

Du trykker først på ARRANGER FORETRUKNE og derefter højreklikker du på en af dem.....

DET SKAL DU IKKE....

Du skal gå DIREKTE på en af dine foretrukne og højreklikke....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-10-07 16:41

Hov hov. Så dum er jeg heller ikke. Når jeg højreklikker direkte på fx. kandu.dk, kommer ovenstående menu frem. Ingen sorter efter navn! ????
Er der slet ingen, der har det samme problem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 16:50

Den menu du nævner kommer KUN frem hvis du højreklikker på en foretrukken i "arranger foretrukne"

Bl.a. "opret nu mappe" kan du SLET IKKE ved at højreklikke på en foretrukken....

Du kan jo IKKE lægge en mappe IND i en foretrukken....

Så jeg forstår ikke helt hvad det er du laver.....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-10-07 17:52

Øverst til venstre lige under adresselinien står der (på grå baggrund)
Foretrukne X
+Tilføj... Arranger...

Skal/kan jeg fjerne det først?
Hvis jeg klikker på X forsvinder hele menuen, naturligvis. Kan jeg gøre andet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 18:10

Ja - klik på krydset...

Derefter går du op i foretrukne (i menuen foroven).....

Der højreklikker du på en af de foretrukne.....

Har du dem sorteret i biblioteker går du selvfølgelig ind i biblioteket og vælger en der....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-07 18:15

Og ja...

Hvis du højreklikker i din foretrukne menu får du IKKE muligheden for at sortere....

Det får du KUN hvis du klikker på den foroven i menulinien (ikke KNAPPEN foretrukne)

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 28-10-07 19:13

Tak for svaret refi.

Der var den !!

Tak for din tålmodighed.
Måske var dette et eksempel på, hvor vanskelig kommunikation kan være, når man ikke kan se ogpege

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 19:18

Ja - misforståelser kan hurtigt opstå....

Godt det lykkedes