/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Irriterende med annullationer
Fra : Ysseven
Vist : 581 gange
10 point
Dato : 21-10-07 16:09

Forleden dag stillede pianisten01 et spørgsmål - og annullerede det bagefter:

http://www.kandu.dk/spg111059.aspx

Det er ikke første (og nok heller ikke sidste) gang, at spørgsmål annulleres - men det er da irriterende, at de gode svar på diverse spørgsmål dermed går tabt for andre.

Eller er det bare mig, der tænker sådan?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-07 16:12

De svar som er givet er ikke tabt. Dem kan du finde her: http://www.kandu.dk/Spg111059.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-07 16:14

Citat
Eller er det bare mig, der tænker sådan?

Gi dem en ordentlig skideballe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-07 16:16

Citat
Ubesvarede 5
- Besvarede 22
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 33

Husk lige hvad du skrev.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-07 16:16

Bortset fra dette, så er der noget der tyder på, at pianisten har misforstået anullerings funktionen.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-10-07 16:38

Jeg vil da gerne lige forsvare mig:

Jeg har først for sent (og meget tilfældigvis!) opdaget, at åbne spørgsmål på et tidspunkt annulleres automatisk - og der ærgrer mig ganske meget.

Men jeg har da tidligere oplevet, at et spørgsmål er forsvundet fra oversigten, fordi det er blevet annulleret, så det er da ikke helt rigtigt, at det ikke er væk...?!

Måske skal jeg bare på kursus i at søge?

Og det var heller ment som en konkret skideballe til evt. nye brugere, for de ved ofte nok ikke, hvad der sker. Ligesom jeg heller ikke selv var OBS på det.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-10-07 16:46

Nu har jeg lige lavet en annullations-test til 10 point: Rejst spørgsmålet, set det i oversigten - og slettet det igen.

Og trylle-rylle-rylle: Det kan ikke længere ses. Hvis det nu havde været en tråd med guldkorn, så havde det ærgret mig!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-07 16:48
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-10-07 16:51

Hvor kan jeg komme på kursus...????

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-10-07 16:52

Hej Ysseven,

jeg kan da fortsat finde den via søgning med ordet "test" under "smalltalk".

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-07 16:53

Se din egen profil og faneblad historik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-07 17:01

SLETTEFUNKTIONEN eksisterer IKKE mere - kun annuler.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-07 17:03

Du har da lige selv annuleret et spørgsmål, så du er ikke bedre selv, det tæller i statistikken og for dem der går op i det får du sikkert igen hjælp men du har lidt ret, pointene er sat på højkant og det er kun hvis svarene er helt ubrugelige, at annulering kan forsvares som en mulighed, eller hvis der ikke kommer svar overhovedet, der vil sikkert være et af svarene som hjælper på vej, så det svar kan accepteres, pointene kommer jo ikke tilbage ved annulering

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-10-07 17:08

Korrekt - og så kan et besvaret spørgsmål STADIG skrives i (hvis nye oplysninger kommer til) - det kan et annuleret IKKE....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-10-07 19:08

Citat
Nu har jeg lige lavet en annullations-test til 10 point: Rejst spørgsmålet, set det i oversigten - og slettet det igen.

Og trylle-rylle-rylle: Det kan ikke længere ses. Hvis det nu havde været en tråd med guldkorn, så havde det ærgret mig!

Jammen Ysseven - der er noget du ikke ved.............leder vi efter guldkorn så bruger vi bare dette link.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=151617
Ruller lidt ned til
Annullerede spørgsmål fra Ysseven

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-07 20:41

Leder man efter guldkorn, så bruges søgefunktionen.

Søg på test, så kommer denne side frem

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=test&sa=7

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-10-07 21:59

--> o.v.n.: Det var en test...!

--> e.c.: Jeg vidste ikke, at spørgsmål annulleres automatisk! Og efterfølgende har jeg taget ved lære og lukker, hvis jeg kan.

Men jeg har for tiden ét åbent, hvor jeg ikke kan give point, fordi der ikke er nogen, som har kommet med så meget som et komma!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-07 22:05

Så annuller det og du får dine point retur, hvis ingen har svaret ja og så er der ikke nogen viden om det spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-07 22:11

Du kan jo annullere dette http://www.kandu.dk/Spg108229.aspx du er den eneste, der har svaret på eget spørgsmål

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 21-10-07 22:24

Citat
Så annuller det og du får dine point retur, hvis ingen har svaret

Jamen, ans. Det får jeg jo ikke alligevel.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 10 point
Dato : 21-10-07 22:26

Det er for sent nu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-07 22:34

Nej nu er det for sent for e.c. harmu svaret i dit spørgsmål .

Men du kan altid annullere og få dine point retur, hvis ingen har svaret.

Det ødelagde e.c. så for dit spørgsmål om din rejse.

e.c. hvad er du nu så glad for

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-10-07 23:30

Jeg bliver så glad når jeg snakker Grækenland.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-10-07 00:51

Citat
o.v.n.: Det var en test..
Ysseven det ved jeg godt og min kommentar var for at drille, men der er faktisk brugere herinde, som checker profilen for annulerede spørgsmål, før de måske svarer, og svaret er så præget af at profilen er læst og statistikken med ubesvarede og annulerede spørgsmål bliver gengivet i "svaret"
Jeg kæmper med mit trådløse net lige nu, og skal skynde mig at sende mens der er forbindelse, jeg har vist pillet ved noget jeg ikke skulle have pillet ved

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 22-10-07 07:16

Tak for svaret e.c.

Og tak fordi du fangende mit hint - og dermed sparede mig for at mit liste med annullerede spørgsmål blev forlænget.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-10-07 10:34

Og hvem siger at der ikke må være mange annullerede spørgsmål.
Jeg kan forstå at det er fjollet med annulering af et spørgsmål som egentlig er besvaret.
Men alle spørgere er jo ikke eksperter, og det er måske derfor de kommer ind til os som ved alt..............................