/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mangler hardware
Fra : jesperrh
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 20-10-07 00:42

jeg har lige bygger en ny computer og mangler et par dele ( harddisk og brænder )

Systemet ser sådant ud:

Budkort: Asus P5B-e
Ram Kingston Hyperx pc-6400
Psu:Chieftec 750W
Grafikkort: BFG 8800GTX OC
Skærm: Samsung 226BW

Og her kommer de manglene dele så. Er der nogle herinde der kan komme med et praj angående en god hdd? Har en raptor disk i tankerne. Er det helt dumt eller? Hvis der er nogle der har erfaringer eller ved noget om raptor eller raid, og hvad det bedste ville være i min situation, ville det være lækkert.

Brænderen skal bare være en Double Layer, og helst sort.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-10-07 08:43
Accepteret svar
Fra : Terat

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-07 10:26

Hej

Jeg har selv en gang overvejet at købe en raptordisk, dog er de meget dyre i forhold til hvad du får af kapacitet, men du skal også tænke på hvad det er du skal bruge din computer til, om det så kan betale sig at købe en raptor i forhold til de mere almindelige harddiske.

Ang. brænder vil jeg foreslå en af disse:
http://shortlink.dk/70af3d38

Så kan du selv vælge hvilken du vil have.

God fornøjelse med din computer.

Mvh
Terat

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 22-10-07 18:13

skal du ikke også have en processor??

Kommentar
Fra : jesperrh

Dato : 25-10-07 01:47

jo glemte at skrive... er en core 2 duo e6850

Godkendelse af svar
Fra : jesperrh

Dato : 25-10-07 01:48

Tak for svaret Terat.