/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ligesom Zepto - Bare stationær
Fra : pewpewlaz0rz
Vist : 1025 gange
100 point
Dato : 19-10-07 17:15

Hej

Zepto sælger jo gode bærbare, men jeg vil gerne vide om der er andre firmaer i kan anbefale, som sælger gode stationære, ligesom Zepto sælger gode bærbare? Jeg leder efter gamer pc'er i samme prisklasse og kvalitetsklasse som Zepto. Helst dansk.

Hvad kan i anbefale?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 17:21

Medion....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 17:22

Amitech....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 17:22

Er der andre

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-10-07 17:23
Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-07 18:43
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 18:48

En ren dansk produceret computer finder du vist ikke, det nærmeste du kommer dansk samlede computere, alle komponenter bliver masseproduceret i fjernøsten, nogle eksempler @AlfaLine fra Føniks computer: http://www.fcomputer.dk/index.php?show=sys_make&sysid=2250 @computer som forhandles af MidtData: http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?mainkategori=Pcer&goto=computere&mainfunc=link
Jeg formoder at refi laver sjov med dig, profilen burde vide at hverken Medion eller Amitech er danske computere, det er Dell i øvrigt heller ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 18:50

Rigtig e.c Zitech er et godt eksempel på en dansk computer, den glemte jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 19:04

Citat
Jeg formoder at refi laver sjov med dig, profilen burde vide at hverken Medion eller Amitech er danske computere, det er Dell i øvrigt heller ikke

Nej - det gjorde jeg egentlig ikke - det var firmaer med DANSKE afd.....

Selvfølgelig finder du ikke en DANSK PRODUCERET komputer

Det skulle lige være hos B & O

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-10-07 19:09

O.V.N. - Zitech er også dansk samlet, som de fleste andre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-07 19:18

Citat
men jeg vil gerne vide om der er andre firmaer i kan anbefale, som sælger gode stationære, ligesom Zepto sælger gode bærbare

Helst dansk

Der står ingen steder den skal være PRODUCERET i Danmark.....

Så solgt gennem dansk firma må vel være godt nok

ZEPTO
Direkte kontakt til producent - bedre priser til dig
Vi samarbejder med en af verdens største notebook producenter, som i år 2005 producerede mere end 8 millioner maskiner. Dette selskab producerer også for en række andre kendte notebook mærker.

Dansk ?????

Godkendelse af svar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 19-10-07 21:59

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-10-07 22:02

Jeg har købt to selvsamler computere hos Zitech.
Jeg har også fået byttet et bundkort uden problemer. (det var defekt)