/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows Vista og Internet
Fra : RHJN
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 11-10-07 18:39

Hej Alle!

Jeg har for nyligt købt en Acer bærbar med Vista på .. Men har et problem. Internettet forsvinder i tide og utide fra den. Jeg har trådløst Internet og sidder ikke mere end et par meter fra routeren og alligevel kommer og går forbindelsen som den selv har lyst til. Når jeg sidder med den gamle bærbare er der ikke noget problem for dén med fiorbindelsen - selvom maskinerne står LIGE ved siden af hinanden ...
Ved du om der evt. skulle være en form for "sikkerheds-ting" på disse Acer / Vista produkter som jeg kan slå fra / til således den ikke smider mig af Intrnettet hvert øjeblik?

På forhånd Tak

..Rasmus

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 110 point
Dato : 11-10-07 19:06

Tror ikke det har med vista at gøre . Men der er en dårlig trådløs funktion i computeren.
Acer er jo også nærmest legetøjskvalitet.
Det er en bytter.

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 12-10-07 08:54

Jeg har det samme problem med Vista på en Dell med fast bredbåndsforbindelse. Skal hele tiden afbryde og genaktivere internetforbindelsen, så virker det igen.
Følger lige med i tråden.

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 12-10-07 11:40

Ked af at høre det med at Acer'en er et dumt køb ... Jeg har dog valgt at give dem "endnu en chance" ved at bytte den nuværende maskine og så håbe på den næste klarer det bedre .. er dette ikke tilfældet må jeg jo få pengene tilbage ...

Andre med kommentarer omkring emnet er jeg stadig interesseret ..

Godkendelse af svar
Fra : RHJN

Dato : 17-12-07 00:51

Tak for svaret transor. Og undskyld den lange ventetid ... Acer var simpelthen for ringe, men den nye HP - den holder sig online ... Dejligt!