/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
udskiftning af CD rom i Amilo
Fra : pantifal
Vist : 393 gange
300 point
Dato : 07-10-07 16:23

Jeg har lige modtaget en ny DVD/CD til in Fujitsu Siemens Amilo L computer.

Jeg er nået til at jeg skal have tastaturet af for at kunne skrue DVD/Cd'er af.
Problemet er at der er et "panel" den hvor hullerne til højtalerene er den kan ejg kun få af i siderne men ikke længere. Jeg tør heller ikke rigtigt vride det så det knækker.

Er der en som kan sig hvordan jeg kan få dette "panel" af?

Enten en henvisning til en side som beskriver hvordan det skal gøres eller en forklaring her.

Tak

MVH

Pantifal

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-10-07 16:37
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-10-07 16:53
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-10-07 08:54

Hvad så... fik du udskiftet din DVD/CD??
Go' weekend
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : pantifal

Dato : 26-10-07 09:14

Nej ikke desværre endnu.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-10-07 15:49

Hmmmm!

Kommentar
Fra : pantifal

Dato : 26-10-07 17:39

Hovsa jeg mente: desværre ikke endnu.

Jeg bor ikke i DK, og jer er ikke så vild med at aflevere den har til en reparatør her da det tit sker at de ikke kan find ud af det og derefter ødelægger eller knækker noget i deres forsøg på at løs det.

Der for er det ikke lige til.

Pantifal