/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kennex
Fra : modersvilje
Vist : 840 gange
100 point
Dato : 06-10-07 08:37

Nettorvet har et "tilbud" på en Kennex.
Er der nogen på KanDu der ved noget om disse PCer?

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=113&pf%5Fid=6068559

Mon de er pengene værd?

Mvh,
Moders Vilje

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 06-10-07 08:44

Ser ud til at være ok,men prisen kan nok blive lidt mindre,man kan evt. købe det som løsdele og samle selv

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-10-07 11:16

Den ser ud til at være ok.
Er nok først og fremmest en spillecomputer.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-10-07 12:04

Et rimeligt stort grafikkort er nok nødvendigt hvis jeg både vil have foto og tegneprogrammer sammen med et office´s program og bruge animation ved fremlæggelser, og så selvfølgelig min egen fornøjelses skyld.

Det jeg velegentlig spørger om er.: "Er Kennex meget dårliger end HP og ligende maskiner?"
mvh,
Moders Vilje

Annuller spørgsmålet
Fra : modersvilje

Dato : 08-10-07 12:01

Jeg har desværre ikke modtaget et fyldesgørende svar, og annullerer derfor dette spørgsmål!
mvh,
Moders Vilje