/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny Computer
Fra : emptynes
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 15-09-07 16:27

jeg skal til at have en ny computer,er der nogle steder der er bedrer at handle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-07 16:39

Citat
jeg skal til at have en ny computer,er der nogle steder der er bedrer at handle

ALDI

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 17:53

Det kommer jo an på hvad du vil have.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-07 18:33

Hos http://www.computersalg.dk har jeg fået en god behandling, også når der reklamationer

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 15-09-07 19:16

www.edbpriser.dk kan du faktisk selv finde hvad du vil have, men giv et beløb, og hvad computeren skal kunne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-09-07 20:05

som dayworker24 er inde på giver edbpriser dig et godt sammenligningsgrundlag og du bestemmer selv om hvad for hardware der skal i. Alt afhænger faktisk af prisen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-07 21:16

Mangler et sted hvor du kan se hvor meget der skal i din computer, så er der en guide her: http://www.forbrug.dk/raad/computerudstyr/computerbehov/?no_cache=1 men du køber sikkert dobbelt så meget som du har behov for alligevel

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 15-09-07 22:00
Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 15-09-07 22:25

er dell et godt sted at handle ?

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 15-09-07 22:34

kig her i stedet for dell http://www.topdata.dk/

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 15-09-07 22:53

lyder det ikke til at være et godt køb
http://www.topdata.dk/product.asp?product=4223&sub=137
skal jeg vælge vistas eller xp?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-09-07 23:23

Den du har fundet ser ok ud i mine øje, med skærm men mangler styresystem, så du skal lige have 700-1200kr. ovenpå, Vista er uden tvivl fremtiden, men XP supportes vistnok helt frem til 20014, så det må være op til dig hvad du vælger, i foråret ville jeg vælge XP, men nu køber jeg sikkert snart en med Vista

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-09-07 04:02

Jeg må nok sige at hvis de kan holde xp kørende til 20014 så er det godt gjort hehe. Men som sagt har du ikke skrevet hvad computeren primært skal bruges til.

Eller kan vi ikke give svar på dit spørgsmål

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 16-09-07 07:35

Jeg bruger den til musik,billeder,lidt spil også tegner jeg en hel del(autocad)

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 16-09-07 12:40

helt bestemt ok pc , til den pris

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-09-07 13:46

Fin pc den du har fundet hos topdata. Spring du blot ud i Vista, men ikke Home Basic den er for sølle. Min. Home Premium.

Før eller siden skal du jo med på den vogn

Også alle i andre der stadig kører XP

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 16-09-07 14:19

skal det være 64 bit styresystem. hva det enligt?

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 19-09-07 16:03

hvis jeg tager vista kan de programmer jeg har køre på det?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-09-07 19:53

Mange programmer fungerer desværre ikke med Vista, men så er der jo kommet noogle nye til istedet. Det er helt op til dig. Vista er kommet for at blive. Sidder selv på en pc med Vista lige nu og skriver dette