/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brænding Nero 7
Fra : amandaKanDu
Vist : 969 gange
100 point
Dato : 20-08-07 17:46

Jeg har en bin fil på 429 MB og en afbildningsfil på 78 byte (det må være sådan een vi plejer at kalde en cuefil).

Jeg har Nero 7, men har fuldstændig glemt hvordan man brænder disse- HJÆLP??

og på forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 18:04
Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 20-08-07 18:40

god side, men der står ikke hvilket program man skal bruge; brænde som datafil, imagefil eller ?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-08-07 19:00

Det står hvis du læser:you can also use Nero Burning Rom to burn the images.
alimak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 19:15

Jo det gør der....

Du ville jo bruge Nero - og det er det den fortæller dig......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 19:16

Hele guiden bygger på NERO.....

Accepteret svar
Fra : occo

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-07 20:25

Hvis dit Nero er korrelt installeret og sat op til automatisk start af relevante filer, så skal du blot dobbeltklikkke på afbildningsfilen, så starter NERO, og hvis du ellers har en tom skrivbar disk i drevet, så er det næsten færdig.

Godkendelse af svar
Fra : amandaKanDu

Dato : 21-08-07 08:24

Tak for svaret occo.
Det var nemt og lige til at gå til.

Refi burde nok også have haft nogen points - dem får han en anden gang.