/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
SÅ STOP DOG!
Fra : epidedymittis
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 29-07-05 12:29

Er jeg den ENESTE der er ved at være træt af spørgsmål med titlen "Arne Jacobsen" eller "Arne Jakobsen" eller "AJ" eller "arne.jacobsen" eller "arne.jakobsen" ? Hvis denne ARNE JACOBSEN virkelig ikke er vellidt, så er det da en dum idé at prikke til asken (eller hvordan det nu er) ved at stille spørgsmål, der direkte henvender sig til Arne, blot for at provokere? Og JA! jeg er udemærket godt klar over at jeg bare kan undlade at læse disse tråde, men min mus er meget ringe, og jeg trykker ofte forkert. (!)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 29-07-05 12:30

Nej, du er ikke den eneste!!!

Spild af tid og energi .... synes jeg

Vaxen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 12:34

Hej Epidedymittis

Nææ det er du vel ikke, men indimellem er det nødvendigt at oprette en tråd til at diskuterer i, så den "oprindelige" tråd ikke bliver spammet med "mundhuggeri".

Dengang i tidernes morgen da kategorien smalltalk blev oprettet, var det for at fjerne smalltalk og diskussioner fra div. tråde

// Toupie

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-07-05 12:38

du må bare betragte de få stykker der driver denne personhets som børnehavebørn der er misundelig over at de ikke selv ved noget (de tror bare selv at de er ret kloge)
det er også kun nogle få stykker der vil ødelægge det for alle andre , og flere af dem er samme person med flere profiler , for at det skal se ud som de ikke er alene om at være hjernedøde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 12:45

"Bredker"
Jeg er da alvorligt bange for at de FÅ personer er hovedparten af fasre Kandubrugerne, men det er måske heller ikke så mange.....

Man må formode at Kandu´s tålmodighed brister på et tidspunkt......

Men det er nok desværre for sent

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 12:45

fasre=faste

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 12:52

Bredker jeg er vild med din kommentar Du har lige konstateret, at alle de Kandu brugere der er uenige med Arne - og gør ham opmærksom på dét, er hjernedøde Godt gået

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-05 12:57
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 13:15

Iøvrigt ser det ud til at mange brugere er vilde med de spørgsmål, ihvertfald er dette http://www.kandu.dk/dk/spg/71474 købt så mange gange at det har fået betegnelsen "hot"

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 13:20

Til forskel fra disse AJ spørgsmål, er denne jo bare kaldt noget andet....

Resultatet er det samme

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-07-05 13:52

Jeg er også hjernedød !
Gambrinus
(Mine grå celler tror dog på et liv efter døden)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-05 14:14

Epidedymittis

Hvad er forskellen, bortset fra overskriften på spørgsmålene.

bredker

Lad os da få nogen navne på de "hjernedøde dobbeltprofiler" der opfører sig som børnehavebørn, det er så nemt at slynge sådan noget ud, uden noget at ha' det i

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 14:16

velkommen i klubben Gambrinus

//bentjuul

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-07-05 16:21

Er "Bredker" et alias for AJ???? [hør]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 16:25

Jeg har i det hele taget ALDRIG set logikken i at Kandu tillader flere profiler....

Hvad skulle være formålet ????

Nogen der har et bud

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-07-05 17:05

Næh refi, det ligger også uden for mit univers, men alligevel, er der flere såkaldt respekterede (ha ha bent, og I andre)
der har en dobbeltprofil, og emesen er ved at udføre forsøg med eyvind, det lyder videnskabeligt, måske det har noget med personlighedsspaltning at gøre??
Det er svært at finde ud af, men hvad, jeg er ham der fejer gulvet henne på margarinefabrikken!!
Nu bredkers bidrag:

Citat
de få stykker der driver denne personhets som børnehavebørn der er misundelig over at de ikke selv ved noget (de tror bare selv at de er ret kloge)

Det er da det mest latterlige vås, der er skrevet i lang tid, det snerper derhen af, at han ikke
aner hvad der foregår, men hvis han ikke har fundet ud af det, er jeg bange for at han aldrig gør det.
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 19:07

Keldd det videnskabelige og hjernedøde dobbeltprofileksperiment er udført med tilfredhed.
Kig på emesens profil.............................og alle 8-tallerne.
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=41633

Ps. Hvem siger at Kandu tillader flere profiler................hvis de altså ved det. [hør]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 19:25

Netop - De ved det - ellers er de blinde.

Men netop det at det ikke er forbudt, gør at det er tilladt....

Rent teknisk er der vel heller ingen der siger du ikke må give dig selv point.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 19:39

Næ - det må jeg vel godt - og måske forekommer det også. (altså ikke mig)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 19:47

Det foregår helt sikkert - stol trygt på det.....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-07-05 20:01

Eme:
Jeg nævnte ikke noget om hjernedøde, men om personlighedsspaltning, det lider
jeg selv tit af, og det har noget at gøre med om jeg har penge (stor i slaget), og hvis jeg ikke har nogen (lettere ondskabsfuld), men det gider jeg ikke lave forsøg med, eller om, det er nok meget almindeligt.
Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 20:05

Penge har ingen værdi - det er kun dem du afleverer dem til, der tror det

Men det er nu meget rart at have dem......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 20:06

nej nej Keldd det var længere oppe i tråden (hjernedøde).
Tja - penge er jeg rimelig ligeglad med.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-07-05 20:59

Tja, jeg er også hamrende liglad med penge, det er først når jeg ikke har nogen,
de begynder at interessere mig ret kraftigt.
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 21:04

Det problem troede jeg slet ikke du kunne få "Keldd"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-07-05 21:23

Det er længe siden refi.........længe siden.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-05 02:08

Hooold da helt op *GG* I er 'ligeglade med penge'?

Hvorfor i alverden forekommer alle de cyberskænderier om points så?
Nu virker det sørme endnu mere ubegribeligt for mig at voksne mennesker kan sidde og skrive grimt til hinanden...på grund af nogle skrevne tal.

Og vedr. 'arne.Jacobsen' - hvorfor går I da så højt op i ham/hende? Er der ingen administratorer herinde? Hvis ja - så skal disse vel nok sørge for at holde ro og orden...hvor dette er påkrævet?

'Ignorer ignoranterne' - det har jeg aktid fået at vide når jeg brokkede mig over folks utidighed, dårlige opførsel osv. osv.

I øvrigt rigtig god weekend til jer allesammen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-07-05 09:37

vil.du:
Det er temmelig længe siden Kandu's administratorer har ladet høre fra sig.
Ca. hver 9 måned, hører vi fra dem om, at nu kommer det nye Kandu, med billeder, nye features m.m.
M.h.t. arne jakobsen, taler du om noget du ikke har helt kendskab til, og en del af os lader ikke bare
stå til , når den herre muntrer sig i spalterne, med sit vulgære sprogbrug.
Så m.h.t. administratorer der tager sig af den slags, må du se i øjnene, at på Kandu, er det, det rene og
skære anarki, der hersker.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-05 12:23

Hej igen Keldd.

Jamen hør nu lige engang..HVORFOR går I så pokkers meget op i de points?

Drejer denne side sig da ikke om at HJÆLPE HINANDEN? Og ja - selvfølgelig lave lidt sjov med hinanden osv.

Hvis nu dette pointsystem IKKE var på kandu.dk - ville I så overhovedet være her?
Lad da denne bruger 'Arne.Jacobsen' skrive dét han/hun vil, selvfølgelig skal man bruge et sobert sprog men jeg har nu heller ikke set andet fra hans/hendes side FØR EFTER andre har været på spil! (underligt sprog 'før efter' - kan man egentlig dét? *gg*).

DROP POINTENE kandu.dk - og lad os så se hvor stor lysten til at hjælpe hinanden vil være

Trist at det forholder sig som du skriver, med administratorer herinde, det må vi da forsøge at lave om på?

Knus og mere God weekend fra vil.du

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 12:50

vil.du > du skriver
Citat
Jamen hør nu lige engang..HVORFOR går I så pokkers meget op i de points?

Hvor har du det fra ???? eller er du bare forudindtaget på en eller anden måde????

De fleste der er i denne tråd er fløjtende ligeglad med point, men desværre er denne arnemand ikke ligeglad med points, derfor kommer der alle de grovheder fra ham. Prøv at læse gamle tråde så vil du forbarme dig over hans sprog overfor brugerne. Det er hvad det handler om, og ikke point i almindelighed.

Også en god weekend til dig vil.du

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-07-05 13:30

vil.du:
Nu skrev bent den svada med pointene, men lad mig tilføje:
Hvor i alverden har du den formodning om, at vi går så pokkers højt op i point?? Nå det var det samme bent skrev, bare på en anden måde. Lad os se nogen eksempler,det går mig voldsomt på, at jeg bliver beskyldt for at være pointjæger, ok, der er sikkert nogen stykker, begribe det hvem der kan, men ihvertfald ikke i denne tråd.

Nogen har flere point end andre, sådan må det være, men hvordan folk bruger deres tid, er da helt
op til dem selv, så ser du dem der har mange point, ville jeg være meget forsigtig med at kalde pointjæger.
Ok, det gør du heller ikke, men dem der ligger øverst på pointlisten, vær sikker på , at de heller ikke går
så højt op i point, de ligger der af interesse for at hjælpe, netop en evne som du selv efterlyser, point eller ikke point.

M.h.t. administratorer ha ha, og lave om på det, så får vi sgu nok kam til vores hår, men der er nok en
del af os der gerne giver en hånd med, hvis vi kan finde ud af HVORDAN.

Og så god weekend og knus (den er jeg altid med på) til dig, og ca. halvdelen af jer andre.
Hilsen
Keldd..................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 18:42

epidedymittis

Som tidligere nævnt af andre brugere er det kun overskriften, der er til forskel.

vil.du

Hvad er det så, der ligger til grundlag for at denne ene bruger må skrive det han/hun vil

Citat
Lad da denne bruger 'Arne.Jacobsen' skrive dét han/hun vil

Den "ene" bruger er en han.

Hvorfor skulle andre brugere ikke have ret til at skrive det de vil?

Brugerne skal vel ikke lade sig styre af denne "ene" bruger her på kandu.

vil.du

Du lader dig jo heller ikke styre, men skriver det du vil.

epidedymittis

Hvad er det så lige du har opnået ved at oprette denne tråd, som er anderledes fra andre tråde med en anden overskrift???????????????

I dit eget indlæg nævner du personen flere gange, som du vil ha' andre holder op med.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-05 19:51

Hej ans, sikke en grum tone du kan lægge for dagen, hvorfor dog dét?

Men Rolig nu

Du lader dit citat stå alene! Jeg skriver det i forbindelse med at jeg foreslår at man ignorerer vedkommende

Det er ikke en god måde at diskutere på, denne her. Hvis man vil korrekse andre ved at citere, må man sørme sørge for at citere så man får helheden med.

Ikke mere herfra, jeg kender ingen af Jer og I kender ikke mig - ingen grund til at ty til ubehageligheder overfor folk man ikke kender (og heller ikke overfor folk man kender).

Jeg har brugt kandu.dk i så lang tid at jeg dårligt husker hvornår jeg startede, men har først oprettet en bruger nu. Jeg HAR skam set diverse ting og sager og jeg har aldrig fattet hvad det er folk får ud af balladen.

Jeg forsøgte blot at gyde olie på nogle oprørte vande og må så konstatere at dette ikke lykkedes.

Jeg vil dog, til enhver tid, mene at ignorering er det eneste der kan stoppe ballade som denne

Ignorer ignoranterne.

Knus alligevel fra vil.du.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-07-05 20:03

vil.du.
Hvis du har kigget med her på KanDu under et andet nick, så burde du have
set så meget, at du ikke var kommet med de forslag her, og hvad du mener med ignorer ignoranterne
forstår jeg ikke en kæft af.
Hilsen
Keldd.........

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 20:14

vil.du > du kan ikke have kigget med på kandu uden du har haft et nick, det kræver et du er logget på herinde for at kunne læse trådene. Så hvem er DU egentlig?????

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 20:26

Her er så hele citatet
Citat
vil.du Dato : 30-07-05 12:23

Hej igen Keldd.

Jamen hør nu lige engang..HVORFOR går I så pokkers meget op i de points?

Drejer denne side sig da ikke om at HJÆLPE HINANDEN? Og ja - selvfølgelig lave lidt sjov med hinanden osv.

Hvis nu dette pointsystem IKKE var på kandu.dk - ville I så overhovedet være her?
Lad da denne bruger 'Arne.Jacobsen' skrive dét han/hun vil, selvfølgelig skal man bruge et sobert sprog men jeg har nu heller ikke set andet fra hans/hendes side FØR EFTER andre har været på spil! (underligt sprog 'før efter' - kan man egentlig dét? *gg*).

DROP POINTENE kandu.dk - og lad os så se hvor stor lysten til at hjælpe hinanden vil være

Trist at det forholder sig som du skriver, med administratorer herinde, det må vi da forsøge at lave om på?

Knus og mere God weekend fra vil.du

vil.du

Hvis du har brugt kandu i lang tid, så må det have været under et andet brugernavn,

Du vil ikke kunne få nogle oplysninger i div. tråde medmindre du har været bruger.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 20:30

Auch!!! Sådan kan man hurtigt få talt over sig

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 20:47

vil.du

Så kommer igen et uddrag af et

[/citat]
DROP POINTENE kandu.dk - og lad os så se hvor stor lysten til at hjælpe hinanden vil være
[/citat]

Hvis du har fulgt med i meget laaaaaaaaaaang tid hvorfor blev du så "superbruger" da du oprettede dig som bruger på kandu?

Det ville ikke have haft noget med point at gøre, hvis du var blevet almindelig bruger.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 21:02

Velkommen til Kandu's hakkeorden!
Både spørgeren og vil.du har da ret! Hvad er det der er så interessant ved Arne? Klag dog over ham til Kandu og få manden smidt ud i stedet for at bruge kilometervise af kommentarer for at forsøge at opdrage på ham!
At folk undrer sig over alle disse tråde er da helt berettiget, så prøv at se det lidt udefra Kandu's indre univers. Disse tråde og hvad det har skabt afspændinger mellem os indbyrdes er da dræbende for for Kandus ånd om at være en videndatabase! Jeg ved godt jeg selv har deltaget i disse diskussioner, men til forskel fra de fleste har jeg prøvet at se fra flere sider, hvad der så resulterer i yderligere skænderier! Lige noget Arne kan lide forøvrigt! Hans ego er jo så stort at det ikke kan røres af os dødelige!

Og så lige en undskyldning fra min side hvis jeg har været for hård mod nogle af jer! For fremtiden vil jeg prøve at holde min kæft på de rigtige tidspunkter og tie på de forkerte!
Længe leve Kandu og dens langt overvejende fremragende beboere

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 21:06

Nemmerlig tedd!!

Vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-07-05 21:24

Jeg vil skam ikke nøjes med en undskyldning fra tedd's side, hvorherrebevares, næ næ, jeg vil skam have mere end det,
hans fornærmelser mod min person, og hans nedgørelse af anderledes tænkende ,kræver skam mere end det.
Jeg kræver SATISFACTION intet mindre, og jeg vil få det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 21:30

tedd jeg formoder at spørgeren har åbnet tråden for at alle vi i hakkeordenen kan ytre os - og det gør vi så hver på sin måde.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 21:40

Det eneste våben du behersker er en rørtang, Keld så hvordan vil du få satisfaction?

Jo Bent men der findes jo flere måder at ytre sig på! Tonen kan ændres på Kandu til gavn for os alle sammen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 21:41

Øh var det nu jeg skulle holde kæft eller tie?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 21:52

Jeg tror ikke tonen kan ændres før kandu.dk griber ind, desværre.

Eller måske hvis alle kunne skrive ordentlig til hinanden, ja så måske, men for enkelte er det en umulighed, desværre.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-07-05 21:56

Du har vist ikke prøvet at få en rørtang proppet ned i halsen tedd, sååååååååå.
Nej for pokker, jeg synes da alt er fryd og gammen her på kandu i øjeblikket, så jeg vil afholde mig fra at
bruge vold, og gå rundt og fotografere sommerfugle.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 22:03

Kan du fotografere sommerfugle på dette tidspunkt keld ellers er der her et billed af en "bølle" http://www.natur-galleri.private.dk/Sommerfugle%20menu.htm

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-07-05 22:33

Det ser godt ud bent, den tager jeg til efterretning.
Keld.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-07-05 22:44

Ans - måske har du ret. Måske er mit spørgsmål ikke meget bedre end andres, med oversrkifter som "AJ" osv.

Jeg ved det ikke, og det er vel også derfor jeg stiller det.
Sådan er jeg jo..

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-07-05 23:11

Tak for svaret bentjuul.

Jeg har købt én! SUPER!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 23:27

Tillykke med din nye mus, men jeg vil vædde på at inden du ser dig om har den også fundet ind i denne her slags tråde og helt uden dit viden !

Fortsat god weekend

Bentjuul

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 31-07-05 12:02

i lige måde..