/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bluetooth på fujitsusiemens
Fra : thorkil1
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 13-07-07 00:19

Jeg har en lifebook s7110...

Der skulle være bluetooth på den - ses i enhedshåndteringen - men jeg kan ikke få kontakt til den fra telefon - og der er ikke nogen bluetooth genvej fra kontrolpanelet som der skulle være ifølge guiden fra xp....

nogen ideer til hvordan jeg kan få vækket bluetooth´en ...

mvh
Thorkil

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 01:47

Bluetooth tændes og slukkes sammen med det trådløse netkort, på fronten af din bærbare sidder on/of knappen lidt til venstre for knappen du bruger når du åbner låget/skærmen

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 13-07-07 08:26

jo men de er tændt for det trådløse netkort, som jeg bruger flittigt - men jeg kan stadig ikke finde adgang til bluetooth nogen steder - helle rikke i kontrolpanelet, hvor der ifølge windows helpdesk skulle være en indgang til bluetooth....

mvh
Thorkil

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 13-07-07 21:10

som o.v.n. skriver er det knappen foran, som du jo også bruger til dt trådløse..

Har selv en FS Lifebook E8020 - og der var der en cd med som jeg mener jeg indstallerede for at få BT til at virke...

såse lige efter om du har en cd til det...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-07-07 20:08

Der skal højst sandsynlig installeres en driver til bluetooth. Den er på din medfølgende driver cd.