/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Se dvd via pc
Fra : Jimmy17
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 25-06-07 16:25

Har et problem jeg ikke kan finde en løsning på.

Jeg har et nyere fladskærmstv, hvor jeg har sat pc'er til
Når jeg ser dvd på normal vis på tv'et, via alm dvd afspiller, så kan jeg se filmen i fuld størrelse.

Men når jeg så tager en af de film, jeg har liggende på computeren og vil se på tv'et, så kan jeg kun se dem i smalformat.

Hvordan kan jeg se dem i fuld format?

Bruger Windows MediaPlayer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-06-07 16:38

Er det ikke noget med højreklik på billedet og vælg format, tror jeg.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-06-07 16:40

Desværre, er prøvet

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-06-07 17:11

Det er fjersynet der skal stilles skærmstørrelse på . Læs brugsanvisningen.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-06-07 17:19

Det har jeg prøvet, gør billedet lidt større, men mangler stadig en del. Det er wmp, der viser den bredde i filmen

Annuller spørgsmålet
Fra : Jimmy17

Dato : 28-06-07 19:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål