/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Autoforslag til adresser i Iex
Fra : Brassovitski
Vist : 756 gange
100 point
Dato : 16-06-07 15:08

Halløjsa
Hvordan slettes de automatiske forslag til adresser i IExplorer totalt? Jeg har bøvl med en adresse som absolut ikke vil forsvinde (www.gratisfilklip.dk. Selv om jeg har været i indstillinger og sagt ryd liste, kommer siden igen med på listen. Der ligger åbenbart et eller andet program der lægger siden på listen igen og igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 15:14

Du får dem væk ved at gå til Funktioner - Internet indstillinger, fanebladet Indhold, der klikker du på Autoudførelse og fjerner markering ved de linjer som du ikke ønsker at Internet Explorer skal huske, slut af med at klikke på OK

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-06-07 15:26

Hej o.v.n.
Jeg vil ikke have autoudførelse slået fra men blot tømt listen af forslag.
Jeg har slået autoudføresle fra, og siden foreslås så ikke, men lige så snart autoudførelse slås til igen, vises siden også igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 15:39

Udover de indbyggede funktioner i browseren, benytter jeg IE Privacy Keeper til oprydning, den rydder op i både Internet Explorer og Firefox, og du kan indstille den til lade være med at slette forskellige adresser og cookies: http://www.unhsolutions.net/IEPK/index.shtml med dette program til oprydning, slipper du for de uønskede sider gemmes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-07 15:40

Har du prøvet at klikke på Ryd formularer, i samme vindue som auto udførelse

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-06-07 09:11

Yes!
Der må ligge et eller andet script eller program der lægger adressen ind hver gang Iexplorer starter. Lige efter at der er trykket på 'Ryd oversigt' er adressen væk på listen, men lige så snart iexplorer genstartes dukker den op igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-07 10:25

Har du overvejet om det måske er noget spyware halløj ? Det kan være en god ide at scanne med SuperAntiSpyware: http://www.download.com/3000-8022_4-10692691.html

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-06-07 20:53

Jeg har lavet en fuld scan Med AVG AntiSpyWare 7.5, og den fandt intet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-07 21:09

Har du overvejet at instalere IE Privacy Keeper så slipper du for andre forslag end dem du har valgt at beholde