/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
messenger
Fra : dengamle
Vist : 514 gange
38 point
Dato : 21-05-07 13:56

jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig da jeg ikke kan komme på mine messenger
det er msn og yahoo
der står følgen
Rutine erro
program: C./programmer/msn messenger
msn msgr.exe
R6025
Pure virtual function call.
Jeg er ikke klar over hvad alt det betyder så jeg håber der er en der kan hjælpe
Venligst dengamle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 14:14

har du prøvet at afinstallere og geninstallere for at se om fejlen retter sig ???

der kan være uendelig mange årsager til netop den fejlmeddelelse - så i første omgang ville jeg forsøge med det

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 21-05-07 16:23

tak for svaret men jeg kan desværre ikke slette messenger jeg har været på kontrolpanel for at fjerne uden det lykkedes
venligst
dengamle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-07 17:46
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 18:31

du skal lukke programmerne før du sletter dem så kan du sikkert godt (exit i proceslinien for yahoos vedkommende og afslut for windows messenger)

clans link fortæller fint hvordan du sletter windows messenger - yahoo messenger er nemmere at komme af med

husk at genstarte din pc før du henter dem igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 18:31

hvis det stadig ikke lykkes gætter jeg på konflikter eller snavs - det kan vi så tage derfra

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-07 21:16

Når du engang kommer til at skulle geninstallere (og har fået din PC renset - hvis snavs), så vil jeg foreslå at installere Windows LiveTM Messenger, så behøver du ikke længere Yahoo.
Se: http://get.live.com/general/home
eller
http://get.live.com/messenger/overview

Citat
Skab kontakt til dine venner på Yahoo!
Med det nye Windows LiveTM Messenger kan du nu tale med dine kontaktpersoner på Yahoo! Det eneste, du skal gøre, er at tilføje deres e-mail-adresser (ligesom med alle dine andre Messenger-kontaktpersoner), og du kan se, om de er online eller offline og endda dele humørikoner. Du kan sende og modtage meddelelser, mens du er vist som offline. Og når du virkelig er offline, kan dine kontaktpersoner, stadig sende meddelelser til dig – du får dem så snart, du logger på næste gang.
Bruger du stadig MSN Messenger?
Opgrader til det nye Windows Live Messenger. Det er alt det, du allerede er vild med ved Messenger – listen over kontaktpersoner, humørikonerne og onlineadgangen til dine venner via tekst, stemme eller video

www.spywarefri.dk kan med garanti afhjælpe alt snavs... hvis miritdk ikke kan
Direkte til forum http://www.spywarefri.dk/forum/ men læs lige dette link først http://www.spywarefri.dk/forum/links/forumindlaeg.htm

Held og lykke med det
Søren

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 21-05-07 21:32

Har du tjekket om det er din firewall/antivirusprogram der går ind og blokere, har selv haft problemer med det, så prøv lige uden din firewall...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-07 00:18

hvis du vil have hjælp til at fjerne evt skidt ville jeg anbefale dig at oprette dig som bruger he:

http://www.malwarecheck.dk/forum/

det er gratis og du får hjælp - ikke bare en masse råd fra forskellige men af en supporter der følger dig til dørs

følg vejledningen her: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9 og læg derefter loggen ind i kategorien hijackthis logs

bare et godt råd

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-05-07 09:56

Tak for svarene
Jeg har nu fået afindstalleret begge mesenger men den viser det samme igen
Jeg er ikke expert så hvis jeg kan få hjælp til at løse problemet vil det glæde mig.
Jeg forstår ikke rigtig de forslag der bliver skrevet.
Venligst
dengamle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-07 10:31

dengamle - hvad er det du ikke forstår ?????

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-05-07 12:07

hvad for et pogram jeg skal benytte for at få forbindelsen igen
Venligst
dengamle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-07 13:46

1 af 2 så kig lige om din firewall har blokeret - hvilken firewall bruger du ???

2 af 2 du kan prøve at gå ind på kategorien hijackthis logs (efter at have tilmeldt dig gratis) - følge vejledningen og lægge en log ind for at se om du evt har noget skidt på din pc (vira - spyware - lign) for at sikre dig at det ikke er grunden - og sikkert også få hjælp til resten

http://www.malwarecheck.dk/forum/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-07 13:46

ps grunden til ovenstående er fordi jeg finder det mystisk det er begge dine messengere der driller dig.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 22-05-07 15:25

hvad er en firewall og hvor finder jeg den
dengamle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-07 19:45
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-07 19:50

hmmm - læs om en firewall her men gør ikke andet end at læse

http://www.it-borger.dk/sikkerhed/anbefalinger-det-bor-du-gore/computeren-2013-sadan-beskytter-du-den/brug-en-firewall

Hvilken form for sikkerhed har du på din pc ???? (antivirusprogram osv)

Jeg tror stadig du vil få mere ud af at gøre som jeg anbefalede - opret dig som bruger og lad så se om det ikke skulle hjælpe dig (her er der kun supporteren der blander sig og ikke en masse andre indlæg) http://www.malwarecheck.dk/forum/

CLAN - - hvorfor gider du ikke selv NÅ !!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-07 19:54

nej, nej... det går jo helt fint - jeg sidder bare på en medkigger
Har også lidt travlt i aften... fruen i huset har lavet en liste (do it honey list) - det kan man vel ikke få en firewall imod?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 38 point
Dato : 22-05-07 20:28

(do it honey list) = gør det ellers falder hammeren - og bestemt nej - ingen firewall mod det

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 23-05-07 18:25

Tak for svaret miritdk. det ser desværre ikke ud til at jeg kan få forbindelsen åbnet igen så tak for hjælpen
hilsen dengamle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-07 20:45

Formater/rep. skidtet
Ind med din XP CD og vælg reparer... ellers geninstaller XP.
Når du så er on-line igen... er det ind på spywarefri, som henvist til tidligere (længere oppe).
Nå jeg må hellere fortsætte med "Scheilders List"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-07 20:46

NB: Der er ingen tvivl om der er "ged" og "snavs" i din maskine

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 21:53

http://www.malwarecheck.dk/forum/ gør nu dig selv en tjeneste og gå ind her og tilmed dig og følg vejledningen i kategorien hijackthis logs - så skal det nok komme til at virke