/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vinkelsliber/skærebrænder ?
Fra : cartho
Vist : 819 gange
138 point
Dato : 09-05-07 00:11

Okay, så er den gal igen. Jeg har en Packard Bell IXTREME GOLD MC 8333. Jeg skal ha´ skiftet
min brænder, men jeg kan ikke fjerne front glaspladen lol. Så jeg kan ikke få brænderen ud, hvis
der var en, der kunne hjælpe mig med det, ville jeg blive glad !

Jeg kan ikke finde noget i instruktionen, så plz .......... fortæl mig , hvordan !

http://support.packardbell.com/global/item/index.php?i=6999590000&ppn=PB35210007

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-05-07 00:23

Kender ikke dit kabinet
Men siderne skal da også af.
Hele fronten skal nok af og måske låses fronten i bunden.
Det er også muligt at der skal vippes låse bag fronten som kan ses når sidepladen er taget af.

Kommentar
Fra : cartho

Dato : 09-05-07 00:34

Ehmm det er ikke et problem at ta´siden af. Spørgsmålet gik på: Hvordan får jeg afmonteret
frontpladen. Jeg kan ikke se nogen clips el. ligende når jeg kikker ind, så det jeg er ude efter er en der kender mit kabinet eller ved, hvor jeg kan finde en instruktion over, hvordan jeg skal bære mig ad.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-05-07 00:43

Ok - det var bare et forsøg på hjælp.
Jeg har været oppe at slås med forskellige kabinetter.
Hopper af igen.

Kommentar
Fra : tagebennedsen

Dato : 09-05-07 01:08

prøv forexsempel at spørge i el giganten de handler med pakerbell