/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Meget billig evt. brugt bærbar
Fra : Iselou
Vist : 680 gange
20 point
Dato : 07-05-07 11:44

Hey alle.

Jeg står og skal bruge en bærbar computer lige med det samme da jeg skal starte på studie her til august. Jeg har meget lidt penge at gøre godt med, så ved du/i evt. hvor jeg finder en meget billig bærbar (Må gerne være brugt men i meget god stand). Der skal ikke være noget galt med farverne og den skal kunne gå på internettet. Jeg ved endnu ikke hvor meget jeg vil give før jeg ser nogle priser.

Håber at høre fra jer og helst noget som jeg kan bruge ;)

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 07-05-07 12:18
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-07 12:35

Pris små 5000.....

Så er der standard det der er nødvændigt for at passe din skole......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-07 13:14

Prøv at kig indenfor hos Datamarked.dk, de giver 3 måneders garanti på deres brugte bærbare, et eksempel her, 2900 kr. klar til brug med Windows XP pro : http://www.datamarked.dk/?id=38&recordid=477

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 07-05-07 16:05

Jeg vil da gerne sælge min.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-05-07 19:08

Hvad med en hel ny fra kvalitets mærket Zepto. Den er dansk og rigtig kvaliklat

http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=132

Måske lige en lille smule mere ram i

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 20 point
Dato : 07-05-07 19:10

for 87,50 mere får du 256 MB mere ram i

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-05-07 10:54

ockendon

Tak for linket =)

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-05-07 10:55

refi

Det er desværre en smule for meget, men tak for det =)

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-05-07 10:56

o.v.n.

Tak for linket, det var sådan noget jeg søgte ;)

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-05-07 10:57

dordi

Hvilken computer vil du sælge?

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-05-07 10:58

Fijala

Tak, det kigger jeg lige på =)

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 08-05-07 11:25

Jeg vil sælge min hp bærbar.....

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-05-07 14:20

dordi

Det virker ærlig talt ikke særlig søriøst. Du skriver intet om den, så jeg må takke nej =)

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 08-05-07 15:32

ockendon

Nu har jeg kigget på dit link, men de er desværre også en tand for dyre..

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 08-05-07 16:34

Iselou, du kan jo konfigurere din bærbare inde på hjemmesiden

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 08-05-07 17:54

Undskyld når man er på arbjde er der ikke altid lige tid til de lange beskeder, kun de hurtige.....

men du siger nej tak, også iorden, det er jo heller ikke en salgsside herinde, det er det man har DBA til jo.....

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 09-05-07 10:03

dordi

Nå ja det vidste jeg jo så ikke. Så må du undskylde (: Har bare erfaring med at nogle skriver sådan nogle beskeder ikke rigtig ved hvad de egentlig skriver, men man skal jo passe sit job ;)

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 09-05-07 10:06

ockendon

Jeg forsøger lige(: Har du nogle erfaringer med denne side du har sendt til mig som link? Altså er det et sikkert sted at handle?

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 09-05-07 11:17

ja, det er detkan meget godt anbefales

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 09-05-07 13:10

ockendon

Okay tak for din hjælp (:

Godkendelse af svar
Fra : Iselou

Dato : 10-05-07 11:36

Tak for svaret Fijala! Blev fristet af dit link :)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-05-07 19:55

Tak tak. Du vil ikke fortryde, Jeg har, som måske tidligere nævnt, en selv dog en noget kraftigere model og den er super fin.

Held og lykke med den.

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 10-05-07 22:44

Fijala

Hvis jeg fortryder må jeg jo bare kaste skylden videre ;P Mange tak for det:)