/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc til tv åhh hjælp hurtigt
Fra : solling
Vist : 503 gange
40 point
Dato : 08-04-07 21:06

hej hej jeg er ved at blive vanvittig. skal lige ti at se en film som jeg har liggende mit mediecenter. jeg har købt et kabel så jeg kan slutte min pc til mit tv men der kommer kun lyden ud af tvet... intet billede... jeg har surfet lidt rundt for at finde en løsning, men det il bare ikke. jeg har prøvet at gå ind i skærminstillingerne og finde den der "tv" knap der skal slåe til (?) men den er der ikke. jeg har windows xp og nvida geforce grafikkort..... er der ikke noget der kan hjælpe mig hurtigt :) jeg er ked af det lave point antal men det hvad alt hvad jeg havde ))

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-04-07 21:16

http://support.tv2.dk/sporgsmal/article.php?id=2111211

prøv at se på denne side der står hvordan du skal gøre

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : solling

Dato : 08-04-07 21:23

det er dette råd jeg har prøvet at følge med der kommer ikke noget frem der hedder "tv" ????

Hvis du ikke får noget billede, efter at alle kabler er på plads, kan du prøve at genstarte din computer med fjernsynskablerne tilsluttet.

Hvis det ikke hjælper, så prøv følgende:

1. Gå til dit skrivebord på din computer.

2. Højre klik og vælg 'Egenskaber' / 'Properties'.

3. Vælg 'Indstilllinger' / Settings'.

4. Vælg 'Avancerede indstillinger' / 'Advanced'.

5. Vælg 'Skærme' / 'Displays'.

6. Tryk på 'TV'.

Hvis du ikke kan se nogen 'Displays'-tab i 'Advanced' er det nok fordi, du ikke har den korrekte software installeret på din computer. Prøv at downloade den nyeste driver til dit grafikkort. Det kan findes på producentens hjemmeside. Referer eventuelt til manualen for dit grafikkort.

Husk at genstarte din computer hver gang du prøver en ny konfiguration.

Kommentar
Fra : sannedot

Dato : 08-04-07 21:23

Du skal jo søge kanalen til brug for pc. eller måske trykke på AV knappen.
Held og lykke

Kommentar
Fra : solling

Dato : 08-04-07 21:24

i øvrigt er min pc splinter ny og driverne til grafikkortet er opdateret....pleeeeeeaaassse hjælp mig

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-04-07 21:57

hej igen

du skal over på den udgang på tv et som du har tilsluttet pc til prøv om det hjælper

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 40 point
Dato : 08-04-07 22:59

Hvis du køre gennem scart stikket, skal du være opmærksom på, at der nok ikke er en spænding med fra din PC, som vil få tv'et til at skifte over til video funktion, så derfor må du selv manuelt skifte til den AV kanal, der hører til det benyttede stik.

Iøvrigt er pointene ikke så vigtigt (for den som vil hjælpe andre)

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 14-04-07 15:48

Tak for svaret severino.