/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
servicepakke 3
Fra : anniSuper
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 08-04-07 20:20

hejsa er der mon en der kan hjælpe en ældre dame

jeg har via windows update hentet service pakke 3 og da den skal til at installere kører den ca halvdelen så stopper den og et vindue popper frem og skriver jeg skal sætte cd én i med frontpage ??? da jeg købte min hp media center var alt installeret på den og der fulgte ikke nogle skiver med , hvad gør jeg så for at få service pakke 3 installeret

hilsen annisuper

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-04-07 20:47

Du kontakter sælger og beder ham om at få udleveret installations cd'erne

Dem har du krav på at få med.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-04-07 07:55

der er vel ikke en ekstra harddisk fx. D: hvor det hele ligger. Da skal du blot brænde det ud på cder. Det er normal procedure ved præinstallerede pcer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-07 09:02

Citat
Dem har du krav på at få med.

Naaaahhhh - ikke helt rigtigt...

Men er de ikke med, ligger de på harddisken til udbrænding.....

Det står helt sikkert i den medfølgende manual hvordan du brænder dem ud så du har dem fysisk liggende....

Derefter kan partitionen slettes og bruges til andet formål....

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-04-07 13:46

hejsa

jeg kender annisuper og har været ovre hos hende, det er rigtigt hun ikke har fået nogle skiver med til hendes pc , men jeg kan se at på d drevet står der recovery på det er måske den der bare skal brændes ned på en skive og så tage den derfra

venlig hilsen chicapigen

jeg smutter over til hende ved 15 tiden så ser jeg på det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-04-07 14:16

Fuldstændig korrekt, Det er lige netop Recovery der skal brændes ud på skive. Jeg tænkte nok det hang sådan sammen.

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 09-04-07 14:23

hej fijala

nu skal jeg til at brænde recovery fra d drevet ned på en skive men når jeg højre klikker på drevet står der ingen steder BRÆND så hvordan får jeg lige det gjort rigtigt

venlig hilsen anni super

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-04-07 14:28

er det ikke en - iso fil, den skal blot dobbeltklikkes så åbner den selv brændeprogrammet så er det bare lige ud af landevejen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-04-07 14:30

Ellers står der sikkert, som refi foreslog, i manualen lige hvordan det skal gøres. Pcen har sikkert fra første færd kommet op med en skærm om at brænde Recovery ud. der er vigtigt at gøre fra starten af

Kommentar
Fra : anniSuper

Dato : 09-04-07 14:36

hej igen

når jeg åbner drevet er der en hængelås hvor der står recovery og den kan jeg ikke kopiere men så er der 4 firkanter med små blå firkanter i og der står det er nogle registrerings entries dem kan jeg godt kopiere ned på en skive så er det spørgsmålet om det er nok

hilsen anni super

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-04-07 14:40

Har du tjekket i>start>alleprogrammer om der er en genvej
til Recovery,tjek alle genvej/mapper/computer navn,f.eks. tilbehør>systrmværktøjer.