/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HotKey App
Fra : food_life
Vist : 442 gange
300 point
Dato : 07-04-07 08:41

Hej

Efter at jeg har installeret office 2007 under Vista på min bærbare (ACER) virker HOTKEYAPP ikke. Gode råd og løsninger modtages.

mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-07 08:50

Skift til Windows XP Pro ..eller endnu bedre: ..til LINUX og brug OpenOffice i stedet

http://da.openoffice.org/

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 150 point
Dato : 07-04-07 11:30

Du må en tur til acer og se om der er en driver til din comp som passer sammen med Vista.
http://secure3.tx.acer.com/VistaDownloads/AcerSeries.aspx

Kommentar
Fra : Vladic

Dato : 12-04-07 11:32

Min lyddriver virkede heller ikke til windows vista, men jeg gik ind på producentens hjemmeside, og fandt en update.. prøv og check de cd'er du har fået med til computeren, for at finde ud af hjemmesiden til dit hotkey app.

;D

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 13-04-07 09:31

Har selv fundet løsningen:

Afinstaller Launch Manager og hent en ny hos ACER!

mvh

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 13-04-07 09:31

Tak for svaret e.c.