/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan i finde en bærbar til mig?
Fra : dayworker24
Vist : 565 gange
250 point
Dato : 06-04-07 19:13

Hej alle kandu'er. Jeg skal have fundet en bærbar og jeg udlover 1000 point til den der kan finde en bedre bærbar end den jeg har fundet. Den skal koste under 7500 kr. her er et link til den jeg har fundet.

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1406

Synes selv det er et godt køb, men til den i finder skal der være følgende ting.

Core 2 duo cpu
minimum 1024 mb ram
minimum 100 gb harddisk.
Et grafikkort det minimum svare til 7600 256 mb ram.

Held og lykke, og jeg håber jeg kommer af med mine 1000 point. Jeg er selv dommer, så hvis der er en pc det ligner meget den jeg har fundet og jeg finder den en smule dårligere håber jeg ikke nogen føler sig snydt over ikke at få de 1000 point.

Jeg er ikke den der snyder for at give point, og det kan i se i min brugerprofil.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-04-07 19:57
Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-04-07 20:04

hej akle. Jeg tror ikke helt du fik læst overskriften hehe (kan i finde en bærbar til mig?)

dit link er til en stationær computer. Så der kommer desværre ingen point for det hehe

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-04-07 20:05

PC'en skal nok komme på tilbud i de danske Aldi butikker igen, rimeligt snart, da de lige nu er på tilbud i Tyskland fra den 11.04 til Euro 799,- http://www.aldi-essen.de/ .
MVH Akle

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-04-07 20:07

Men HOV; HOV; - jeg glemte du ville have en LAPTOP, - så forget it!
Akle

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-04-07 20:08

helt iorden. Enhver kan jo komme til at overse det

Accepteret svar
Fra : Kasdeh

Modtaget 250 point
Dato : 06-04-07 20:33
Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-04-07 20:37

hej Kasdeh. Der var en ting jeg glemte at nævne. Den skal have over 15 tommer skær (helst 15.4)
Men hvis der ikke kommer andre bud vil jeg give dig 250 for dit forsøg. det var da også lidt urimelig at jeg havde glemt at skrive det

Kommentar
Fra : Netch

Dato : 07-04-07 02:53

har du prøvet

http://www.edbpriser.dk

det er en rigtig god site til at finde alt inde for Computer osv. Prøv der

held og lykke

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 07-04-07 14:43

hej Netch. Det er netop den side jeg har brugt. Og jeg spørger herinde fordi jeg gerne vil se om jeg kan få mere for mine penge

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 07-04-07 19:50

Tak for svaret Kasdeh.

Som lovet får du de 250 point. Fin bærbar til prisen, men den manglede dog lige en 15.4 skærm