/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVB-T
Fra : teh_nixc
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 30-03-07 15:19

Hey igen m8s.
Jeg har lige fået købt mig en DVB-T tv tuner, under mærket ZapTv, dens fulde navn er: ZapTv USB 2.0 DVB-T mini255 Tv Reciever. Jeg har nogle problemer med den. Jeg har fået den installerede men den kan ikke finde nogen kanaler.

Både da jeg installerede den og afinstallerede den kunne den ikke finde en fil der hedder "yInstallTools.exe", og jeg har været inde på google for at se efter om der var noget der inde.

Her er et billede af hvad den siger, da jeg afinstallerede den og det sagde den os da jeg installerede den:
http://www.peecee.dk/resize.php?id=37127

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-03-07 15:57
Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 30-03-07 19:53

Nu har dette spørgsmål egentlig ændret sig lidt, eller meget. Jeg har nu fået det installerede korrekt, problemet er nu ændret, nu kan jeg ikke finde nogle kanaler, også selv om at der er analog antenne stik i, hvad gør jeg?

Forresten, tak for de to links, de var gode ^_^

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-03-07 06:27

Uden antennesignal er der intet fjernsyn. Med Zaptv er der forskellige muligheder for at fange signalet

prøv at tage et antennestik med 1 m antennekabel på og kun "montere" den i enheden