/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
USb
Fra : valhala7
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 09-03-07 12:55

Vi er to fikse damer der kan næsten alt, alt undtagen computer og nu er det vi spørger eksperterne
hi hi hvordan kan det være at vores 2 usb porte foran på computeren ikke dur mere "har de gjordt" kan vi have trykket på noget så de ikke dur puha slemme os de 2 der.
Lednigerne sidder som de skal.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:05

Det kommer der af at lukke FOR hurtigt....

Gå lige i..

Kontrolpanel - system - hardware - enhedshåndtering.....

Tjek om der er røde krydser eller gule advarsler

Kommentar
Fra : valhala7

Dato : 09-03-07 13:12

det er der ikke har prøvet at tænde og slukke computeren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:16

Citat
Lednigerne sidder som de skal.

Det gør de åbenbart ikke.....

Er maskinen FULDT opdateret....

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-03-07 13:19

de kan være du er heldig med en sydtemgendannelse tilbage til det tidspunkt det virkede

ind i start og så hjælp og support....

/ Henrik

Kommentar
Fra : valhala7

Dato : 09-03-07 13:22

ja det er den, har opdateret hvad der kan opdateres når vi går ind og kigger på enhedshåntering over går ned og trykker enskaber på USB-controler står der under fanen strømforsyning står der
2 porte tilgængelig & 0mA har det noget at sige ??

Kommentar
Fra : valhala7

Dato : 09-03-07 13:26

Hej Henrik
det er mindst ½ år siden den virkede har lige anskaffet os en extern hardisk ville sidde den til men nu er det, det ikke virker har prøvet den externe på en anden com det er ikke den der ikke dur og ting vi normalt har siddende i usb portene omme bagved som virker dúr heller ikke forand

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-03-07 13:30

Så er der to ender på de ledninger der forbinder de usb porte

kunne det være de var hoppet af i den anden ende ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:30

I har fået pillet ved nogen ledninger

Men læs.....

http://www.directron.com/installusb.html

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-03-07 16:35

Den var meget god, den med at sidde en harddisk til. Det kan være at sofaer skal siddes til, men ikke diske. Man skal slet ikke sætte sig på dem.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-03-07 01:19

I enhedshåndtering kan man deaktivere - prøv at kigge efter der.