/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
USB port
Fra : valhala7
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 09-03-07 11:43

Vi er to fikse damer der kan næsten alt, alt undtagen computer og nu er det vi spørger eksperterne
hi hi hvordan kan det være at vores 2 usb porte foran på computeren ikke dur mere "har de gjordt" kan vi have trykket på noget så de ikke dur puha slemme os de 2 der.

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 09-03-07 11:45

Hande for nylig samme problem

der var ledningerne inde i min PC hoppet af, fordi jeg havde støvsuget min pc indeni

Kig ind io jeres PC og se om ikke ledningerne er løs

Hilsen og god fornøjelse

/ Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 11:47

Citat
Vi er to fikse damer der kan næsten alt, alt undtagen computer

I har nok været i gang med støvsugeren og har fået "pillet" et par ledninger af.....

Hvis de HAR virket går de normalt ikke sådan lige i udu......

Godkendelse af svar
Fra : valhala7

Dato : 09-03-07 11:47

Tak for svaret det vil vi lige prøve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 11:48

To sjæle - en tanke

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-03-07 11:49

Ja, da

ret stabilt....

og selsv tak for svaret *S*

/ Henrik

Kommentar
Fra : valhala7

Dato : 09-03-07 12:54

Ledningerne sidder som de skal så det er ikke det hhhmmm andre ider'er

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 09-03-07 12:55

de kan være du er heldig med en sydtemgendannelse tilbage til det tidspunkt det virkede

ind i strat og så hjælp og support....

/ Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 12:59

Og så skulle du ikke have været så hurtig til at lukke spørgsmålet....
Nu er der jo ikke andre der ser det..

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-03-07 17:12

Gå ind i Enhedshåndteringen: Højreklik på Denne Computer - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering - find dine USB porte og opdater driverne, det hjalp mig da jeg havde samme problem!

Clou